Vstupte do Z4M a první útok na vaše smysly je volant. Rám je tak hustý, někteří lidé se jednoduše nemohou dotknout prstů kolem něj. Takže je to mužské auto? To je správné. Auto má takovou sílu, že je skutečně obtížné měnit rychlost. Myslíte si, že je to cena zrychlení rychlých gearchanges při urychleném zrychlení. Avšak zvráceně je také obtížné provést rychlé přechody. A čím rychleji jdete, tím lehčí se řízení stává, čímž je vozidlo obtížné přesně zaměřit přes rychlé zákoutí. S tím lehkým řízením se ani jeden z nás necítil nakloněný k vypnutí ESP. Trojnásobný diferenční rozdíl se v tvrdé zadní části zachycuje. A přesto, jako řidič, jste si vědomi toho, že prostě nemůžete hladce řídit vůz. A jako cestující se cítíte jako spolujezdec ve vozidle rallye. Je to také velmi hlučné, ale místo naslouchání orchestru se vaše uši napadají a otřásají tvrdou rockovou kapelou. Takže ano, je to rychlé. Nepochybuji, že to dělá do 0-60 za 4,7 sekundy a 0 až 1,000 metrů za 23,7 sekundy. Komfortně před Nissan 350Z 300bhp. Ale já jsem pro někoho neměl pocit, že jsem tak jistý jako já, když jsem řídil Nissanovu rozmačkaná ropucha. Mohu jen odhadnout, že to má něco společného s aerodynamikou BMW, která umožňuje příliš mnoho výtahu vpředu. Levnější verze 3.0iSE je o 10 000 liber mnohem snadnější. Zatímco v tlačítku "Sport" značky Z4M pouze holicí strojek ostrí zvyšuje odezvu škrticí klapky, která působí na vlasy, u modelu 3.0i je zastřelen jak škrticí klapka, tak elektrický posilovač řízení. Ale spojka je pohodlnější pro vašeho spolujezdce, je jednodušší seřadit přes řadu rohů, a to neměl žádné potíže s přesahujícím 140 mph. A přesto, přes běžný volant na ráfku, kormidla stále svíhají příliš lehce při vysoké rychlosti. Úplně naopak Porsche nebo Nissan 350Z. Přesto u parkovacích rychlostí v režimu "Sport" může řízení mít pocit, že vůbec nemá žádnou pomoc. Takže problém musí být aerodynamický. A mám problém. Pokud se chystám ilegálně řídit, chci se cítit plně pod kontrolou. Udělal jsem to v 350Z. Udělal jsem to v Porsche Cayman S. Cítil jsem se úplně bezpečně v Audi RS4. Ale v Z4M Coupe jsem to neudělal. A nebyl šťastnější v modelu Z4 3.0i Coupe, než jsem byl v modelu SLK280. Možná, že BMW udělá něco pro Z4 Coupe, aby zvýšilo svou přitažlivost k chlapcům, kteří trpí mužským jménem porsche. Musí být schopni, protože M3 a M5 oba řídí mnohem lépe. Rád bych se vrátil k autu a zjistil, že to mají.
60%