Takže je to méně šelmy s naftovým motorem o objemu 3,0 litru o objemu 184 koní? Odpověď je v méně agresivní barvě, jako je stříbro a se standardními koly a pneumatikami. Ale můj přišel v mafii černé s plnými sportovními specifikacemi 19 palcových hliníkových kol a pneumatikami pro jízdu na silnici 285/45. Takže to vypadalo stále, i když nevyprazdňovalo ropu tak rychle jako 4.4i. Můj měl také béžovou kůži, satnavovou televizi a cenovou značku 41660 liber. Velmi podobné nové peníze značky Range Rover. Tak to stojí za to? Odpověď na to závisí na tom, proč si ji koupíte. Pokud očekáváte, že jste mimo terén, zapomeňte na to. Zadní kaučuk 285/45 bude jednoduše klouzat a klouzat. Pokud chcete využít velmi příjemné zadní sedadlo, abyste se ocitli v luxusním kole, zapomeňte na to. Tyto zadní pneumatiky se čtyřmi úseky nejenže nezabírají otvory do potrubí a silnice, ale nezastaví ani index FT nahoru a dolů. Chcete-li být off-road, silniční hrb nebo jednoduše pohodlně jezdit, jděte na standardní specifikace 7.5J 17-palcová kola s pneumatikami 235/65 R17. Nicméně, pokud hledáte sportovní jízdu, mohu vám říct, že sportovní odpružení a pneumatiky se rozpínají. To je pravděpodobně nejlepší manipulace s šesti stop vysokým vozem, který si můžete koupit. Nepředpokládejte, že výkon odpovídá jeho vzhledu. 4.4 a 4.6i X5 mohou být silné zvíře, ale vznětový motor o objemu 184 koní, a to i přes točivý moment, není dostatečně hrubý na to, aby přitáhl své 2190 kg s libovolným druhem výbavy. Kromě toho se zpravidla vynikající 5stupňový automat Steptronic stává velmi neuspokojivým a neustále se sklání nahoru a dolů jako boxer. Kvůli veškerému sklouznutí měniče točivého momentu je velmi těžké získat čísla z motoru, které dokonce vzdáleně přistupují k ekonomice. Když bylo auto doručeno, počítač ukázal, že předchozí řidiči měli průměr 21,5 mph. Znovu jsem se rozhodl, jak bych udělal a byl jsem znepokojen tím, že se zaregistruji méně než 14mpg přes mé centrum města. Věci se trochu zlepšily na dálnici a díky peřím se mi podařilo vytáhnout průměr až na 28,3. Ale jakmile znovu narazíme na město, prudce jsme se vrátili na 25. A to je to, co se děje jako šmrnc, když všichni očekávají agresivní bastard za volantem. (Ale přinejmenším jsem udělal něco pro BMW silniční vztahy.) Nafta nevyžaduje QE2 quad trubku výfukové lžíce léčby. Namísto toho se jeho dvojice trubek proklouzne do středu pod zády a směřuje dolů, možná tak mraky ošklivého černého kouře nejsou tak zřejmé při tvrdé akceleraci. Takže to, co ztratíte při nárazu, získáte pro stromy. Takže kde je X5 3.0D Sport automatický sedět v plánu věcí? Odpověď zní: "Já nevím. Předpokládám, že fotbalisté Premier Division, filmové hvězdy a finanční hráči města Londýn půjdou rovnou do sportu 4.4 nebo 4.6i Sport, stejně jako většina lidí v mé oblasti. Dokonce i chlapík, který provozuje borovicový obchod za rohem, získal 3.0i benzinový sport. A já jsem zůstal tady sedět a přemýšlel jsem, proč by někdo zaplatil 42 000 liber za vozidlo, kdyby chtěli ušetřit peníze na palivo. Ale pak je teď užší než lidé.
80%