Skutečným vrcholem každého Bentley je motor. A toto VOP určitě nezklame. Jednotka W12 o objemu 6,0 litrů byla přenesena z předchozího řady GT, ale byla upravena tak, aby produkovala ještě vyšší výkon. Nyní se vyvíjí 575PS spolu s obrovským kroutícím momentem 700Nm, což je o 50Nm dříve, takže výkon je tak rychlý, jak byste očekávali. Není tu žádné houkání, je to Bentley rychlý, s rychlostí 0-60 mil za hodinu za 4,5 sekundy a maximální rychlostí 195 mil / h, pokud byste ho potřebovali. Je to opravdová šelma motoru a je skvělá při startu díky těm obrovským duálním oválným výfukovým potrubím. Stejně jako ostatní GTC je to neuvěřitelně rafinované a hladké - není to žádný motor, který by měl být oživen nebo stresován, místo toho můžete nechat tuto slavnou Bentleyovu "vlnu točivého momentu" pohánět. Je to úžasně bez námahy a GTC staví rychlost tak rychle, že je snadné se dotknout trojnásobných čísel, aniž by se to snažilo. Je to stejně žíznivé, jak byste čekali, s údajným průměrem pouhých 17,1 mil. Během týdne s námi naše zkušební vůz v průměru kolem 16mpg pokrývající kolem 700 mil, takže alespoň oficiální čísla nejsou koláče na obloze. A s obrovskou 90-litrovou palivovou nádrží se nemusíte naplňovat tak často, jak byste si mysleli, ačkoli to je obvykle oko-zalévání celkem. Existuje však ještě více tohoto Bentleyho než jen spousta kůže a velký motor? Dobře při klepání na 2,5 tuny to není žádná bantamová váha a vždycky si uvědomujete, že je to velké auto, ale stále se jedná velmi opatrně, pomáhá tím, co tvrdí Bentley, že je nejsilnější kabriolet na světě. GTC má také širší trať a přestavěné řízení, takže se při prvním zatočení do rohu cítíte citlivější. Stejně jako pohon všech kol má GTC kontinuální regulaci tlumení, která je navržena tak, aby minimalizovala otáčení těla a může být na dotykovém displeji měněna mezi režimy pohodlí a sportu. Ale GTC není sportovní vůz ani předstírat, že je. Je to grand tourer, který je určen pro rychlé a pohodlné pokrytí dlouhých vzdáleností. Jízda je naprosto hladká, jak byste očekávali, je neuvěřitelně uklidňující při vysokých rychlostech a je skvěle ovladatelné. Takže co negativy? Pádové posuny jsou namísto kola namontovány na sloupek řízení. Nejen, že jsou mnohem trapnější, ale vypadají špinavě. Změny by mohly být také rychlejší, jelikož mezi vytažením páky řazení a skutečnou odezvou je zpoždění. Dobrou zprávou je, že Bentley nyní vybavuje novou osmiprocesovou převodovku ZF, která nahrazuje šestistupňovou automatickou převodovku.
100%