Bentley představila v roce 2010 zcela novou verzi svého luxusního Continental GT kupé, který přinesl další vylepšení původního modelu, který byl představen v roce 2003, s ostřejším vnějším vzhledem a současnou ručně řemeslnou kabinou, která slibuje špičkové třídění. Obrovský motor V12 byl také vylepšen a do roku 2012 byl přidán nový V8 twin turbo pohonný systém. Inspirovaný ikonou Bentleys z minulosti, značka Bentley je nyní více vzpřímená, zatímco nový design světlometů zahrnuje LED dioda s denním světlem, provozní světla. Na zadní straně se "plovoucí" LED lampy rozprostírají kolem rohů křídel, což zdůrazňuje novou šířku kupé. Trať je o 41 mm širší vpředu a o 48 mm širší vzadu než předchozí model. Bootlid design má motiv "dvojitého koňského boty", který připomíná nový Bentley Mulsanne, zatímco tam jsou šlehané eliptické koncovky výfuku. Tvar nového těla GT kupé je také více aerodynamický. V kombinaci s řadou rozsáhlých vylepšení podvozku (včetně oblouku na kole a aerodynamických pomůcek výfuku) byl snížen koeficient tahu GT, aby se dosáhla vyšší stabilita při vyšších rychlostech. Nový GT je dodáván s standardními 20palcovými hliníkovými koly. poprvé v rodině Continental - možnost upgradovat na design 21 palců. K dispozici jsou tři styly kol - 20 palcová verze s pěti paprsky a dva 21-palcový Elegantní a split-rim Sport varianty, které se dodávají v různých chromovaných a lakovaných povrchových úpravách. Pokud jde o napájení, má Continental GT výběr ze dvou vysoce výkonných motorů. Kromě verze 575 koní s renomovanou hnací soupravou W12 s výkonem 6,0 litrů byl v roce 2012 přidán nový vysoce výkonný motor V8 s objemem 4,0 litru s výkonem 500 koní, o 40 procent nižší než W12.
100%