Flying Spur není vůz, o kterém se právě chystáte dovnitř. Bentley chce zdůraznit ovladatelnost a výkonnost nového Flying Spuru a není to vůbec těžkopádný kus na silnici. To může být o 50 kg lehčí než dříve, ale je stále ještě těžké, sklápění váhy téměř na 2,5 tuny. Navzdory obrovskému objemu vozu se však vůz vždy cítí lehce na špičkách, se schopností zastavit a jet bez potápění nebo potápění. Samozřejmě, že jízda je bezvadná - jak byste očekávali - díky nezávislému počítačem řízenému vzduchovému zavěšení. Flying Spur také získává nové pružiny, které jsou měkké při běžné jízdě, ale mají tužší nastavení pro zatáčení, což znamená, že méně těla je nakloněno. Výsledkem je vůz, který je stále uvolněný, a přesto se bez problémů potýká s těsnými otáčky a bez toho, aby se po celém obchodě pohyboval. Standardní pohon všech čtyř kol znamená, že trakce jsou vynikající a rozdělují se ve směru 60/40 ve prospěch zadních kol, i když systém to může změnit tak, že se na zadní nápravu dostane až 85% výkonu. Standardní kolo je 19-palcový design s pneumatikou, která byla speciálně navržena pro Flying Spur. Má větší boční stěnu než předtím pro větší komfort jízdy. Bentley ve skutečnosti vyzkoušela 12 různých typů pneumatik před výběrem tohoto. Samozřejmě, pokud máte větší zájem o styl, nemusíte se bát, protože je k dispozici volitelná 20palcová a 21palcová kola - auto na našich fotografiích je vybaveno druhým. Z volantu Bentley nikdy nezapomenete, že řídíte velké auto, přesto vás překvapí tím, jak hbitý uvažuje o jeho velikosti. Řízení má dobrou váhu a výkon je ohromující. Flying Spur má proslulý motor W12 odvozený od GT Speed s 625PS a mamutou 800Nm točivého momentu, který vrcholí pouze 2000rpm. To se spouští jako raketová loď ze stání, ale bez dramatu, namísto toho rychlost stačí a staví se s krásnou nízkou rumble z 6.0 litrové dvojče turbodmychadla. K tomu přispívá i nejnovější osmiprocesní automatická převodovka ZF, což je obrovské zlepšení oproti staré šestistupňové převodovce. Změny jsou stále super hladké, ale je mnohem citlivější, jak při posunu, tak při rozhodování o použití padáků namontovaných na sloupku řízení. I když jsou pro mě stále ještě frustrující, že nejsou připojeny k volantu. To znamená, že Flying Spur není auto, které musíte ovládat manuálně, protože je to tak dobré v standardním režimu D.
100%