Model S8 přichází s benzínovým motorem V8 s turbodmychadlem o objemu 520PS, který produkuje 650Nm točivého momentu, a přesto, i přes svůj výkon, má spotřebu paliva 27,7mpg. To není skvělé pro Ford Fiesta, ale pro obrovský, těžký a vysoce výkonný luxusní sedan je to neuvěřitelně působivé. Pokud motor 520PS v normální verzi S8 není dostatečně výkonný pro vás, nemějte strach - Audi má právě to. Díky silovému číselníku nastavenému o 85 koní na poměrně šedivý 605 PS, má S8 Plus superpočítač-kroucení úrovně točivého momentu, výkonu a tempa, ale v tlumeném, pohodlném a luxusním balení. S8 - a S8 Plus zvláště - je neuvěřitelně rychlý, od 0 do 62 km / h za 3,8 sekundy. Přeplňovaný turbodmychadlem V8 s objemem 4,0 litru v variantě Plus produkuje špičkový točivý moment 700 Nm nebo 750 Nm s přeplněním od 1750 do 600 otáček za minutu. Zrychlení je vzrušující, bez námahy a neúprosné - a je doprovázeno cílevědomým, ale klasicky tlumeným vrčením. Převodovka je osmistupňová automatická automatická převodovka Tiptronic, která je hladká a citlivá a v případě potřeby se otáčí - což není často díky výstupu točivého momentu. Má režim S, který změní vzhled řazení, aby se držel na delších rychlostních stupních, plus je ruční režim, který umožňuje řidiči vybírat kola pomocí pádla za volantem. Konfigurace převodovky je také spojena s volbou režimu jízdy, která mění nastavení řízení a škrticí klapky, stejně jako pevnost pneumatického zavěšení standardního zapojení a množství hluku, které motor vytváří. Ovladače si také mohou vybrat individuální kombinaci nastavení v individuálním režimu, například při ostřejší reakci škrticí klapky s pohodlným zavěšením. Neuvěřitelně rychlý, i když to může být, hmotnost a velikost S8 je vždy patrný. Není to tak lehké ani agilní jako sportovní auto, což znamená, že zkroucené cesty s náhlými změnami směru jsou daleko od jeho přirozeného prostředí. A přesto je i nadále neuvěřitelně schopný, s obrovskou trakcí díky pohonu quattro všech kol. Díky základně A8 je vozidlo S8 Plus velmi pohodlné a relaxační při každodenním řízení, ať už ve městě nebo na dlouhé plavbě po dálnici. Vylepšení je vynikající, stejně jako kvalita jízdy v režimu jízdy "Comfort", a to i přes obrovské 21-palcové hliníkové ráfky.
80%