Není překvapením, že středem RS6 je jeho úžasný motor V8. Ne že by to bylo auto, které je pouze o síle, ale s 560PS je těžké ignorovat čistý výkon dostupný z tohoto velkého panství. Maximální výkon dosahuje rychlostí 5700 otáček za minutu, ale to, co skutečně činí RS6 tak silné, je to 700 Nm točivého momentu, který dosahuje rychlosti pouhých 1750 ot / min. Je to obrovská vlna síly, která bez problémů pohání RS6 z 0-62 mil za hodinu za pouhých 3,9 sekundy a cítí každý palec tak rychle, jak to naznačují čísla. Maximální rychlost je elektronicky omezena rychlostí 155 km / h, ale můžete zvolit volitelný Dynamic Package, nebo chcete-li vyrazit vše, Dynamic Plus Package jej zvýší na 189 km / h. To vše je ve Velké Británii docela bezvýznamné, kromě chválujících práv, ale pokud budete pravidelně tlačit své auto na maximum na německých autobahnech, bude to znamenat, že moc nemůže držet krok. Výměna V10 starého modelu RS6 s V8 se může zdát zpětným krokem, ale V8 je nejen výkonnější, ale je také citlivější díky dvěma velkým dvoupolohovým turbodmychadlům. Třístupňová jednotka TFSI o objemu 4,0 litrů zní také skvěle, když při startu vykročí krásný nízký rezonanční efekt a při zrychlení se ozve skutečný hřib. To dělá tunely mnohem zábavnější. Stejně jako silnější je nový motor také efektivnější. Je vybavena systémem válce na přání (CoD), systémem start-stop motoru a technologií tepelného řízení. Výsledkem je lepší spotřeba paliva při 28,8 m / s. Je to lepší, ale je to stále zdaleka skvělé, ale RS6 má 75 litrovou palivovou nádrž. Tento RS6 je také lehčí než předtím o 100kg, díky čemuž je v těle více hliníku. Nejenže to přináší výhody pro ekonomiku, ale také pomáhá při manipulaci. Standardní A6 už tak dobře zpracovává, takže RS6 má dobrou základnu, z čehož je ale stále působivě agilní pro to, co je velké dvou tunové auto. Díky pohonu čtyř kol quattro je trakce obrovská, a to i za mokra, a opravdu vám dává jistotu při zrychlování z pomalého rohu. Můžete posunout RS6 do těsného ohybu a naprosté množství uchopení a nedostatek těla vás vždy překvapí. Cítí se jako mnohem menší a lehčí auto. Řízení nemá pocit, poněkud poněkud, avšak uvedení systému volby pohonu v dynamickém režimu značně ztuhne, i když to není nejpřirozenější nastavení řízení. Jezdectví to dělá. Zatímco se jedná o nesmírně rychlý vysoce výkonný vůz, není vyřazen závodník. Je to tak rafinovaný jako standardní A6 Avant a při nízkých rychlostech se cítí uvolněně a pohodlně. To pomáhá adaptivní vzduchové zavěšení - to je první RS model, který má být vybaven takovým nastavením. Snižuje těleso o 20 mm a obsahuje řízené tlumení, které zohledňuje podmínky na silnici a styl jízdy. Jako alternativa je k dispozici také sportovní odpružení plus Dynamic Ride Control (DRC). Používají se konvenční ocelové pružiny a třícestné nastavitelné tlumiče nárazů. Dynamické řízení je další volbou a umožňuje řidiči změnit poměr a zvýšit řízení. Tento systém může být integrován do systému Audi drive select a podobně jako standardní elektromechanický posilovač řízení je přizpůsoben speciálně pro RS 6 Avant.
100%