Autonoto

Registrace Přihlášení Vložit inzerát

  • Úvod
  • Ojeté vozy
  • Operativní leasing
  • Magazín
  • Recenze automobilů
  • Oblíbené
  • Registrace
  • Přihlášení
  • Vložit inzerát zdarma
Audi

Recenze a test Audi A7 Sportback 2011

Recenze automobilů Recenze Audi Recenze Audi A7 Sportback 2011

100% Audi A7 Sportback 2011

Obsah

  • Řidičské dojmy
  • Interiér
  • Recenze a hodnocení
  • Fotogalerie (7)

Řidičské dojmy

Společnost Audi se vždy snaží zdůraznit nízkou hmotnost jejích vozů, které je dosaženo rozsáhlým použitím hliníku a vysoce kvalitní oceli, a verze A7 Sportback není výjimkou. Model 3.0 TDI váží 1 770 kg, což je na auto této velikosti dost obdivuhodné, zejména ve srovnání s vozidly jako BMW Řady 5 GT, jehož hmotnost dosahuje více než 2 000 kilogramů. To má pozitivní vliv jak na ovládání, tak i na spotřebu paliva. Jelikož nemá A7 Sportback příliš zbytečného nákladu, působí velice mrštně, vlastně spíše jako mnohem menší auto, a ani v sérii několika prudkých zatáček neztrácí rovnováhu, je stabilní a velice hbitý při změně směru jízdy. Za to můžeme částečně vděčit i tomu, že je Audi A7 Sportback prvním objemným modelem této značky, který využívá nové generace systému náhonu na všechna čtyři kola Quattro, jenž využívá aktivní středový diferenciál a vektorování točivého momentu. Jedná se o komplexní systém, ale ve zkratce to funguje tak, že systém vektorování točivého momentu rozpozná, jestli mají kola v zatáčce tendenci ke smyku, a v takovém případě je lehce přibrzdí - zkrátka k tomu nepotřebujete nic víc než menší zapojení brzdových destiček. To umožňuje, aby se do kol na vnější straně zatáčky dostalo více točivého momentu, díky čemuž má vůz ostřejší reakce, a tak není třeba příliš točit volantem. Funguje to skvěle - průjezd zatáčkami je v A7 Sportback přímo vzorový, protože má excelentní stabilitu a bezproblémový záběr. Systémem Quattro, tedy náhonem na všechna kola, jsou vybaveny všechny verze až na méně výkonné 3.0 TDI, které má ale i tak velmi dobré jízdní vlastnosti a je více než schopné dosáhnout rychlého tempa díky 400 Nm točivého momentu. Poskytuje uvolněnější jízdu než výkonnější verze - z velké části proto, že přichází s osmistupňovou automatickou převodovkou Multitronic namísto sportovnější sedmistupňové převodovky S Tronic, kterou disponují modely se systémem Quattro. Multitronic, jak byste od CVT převodovky mohli očekávat, pracuje velmi plynule, ale občas potřebuje pár vteřin navíc, než zařadí příslušnou rychlost. Jednoduše není tak pohotová jako S Tronic, ale pro uvolněnou jízdu je naprosto ideální. V červenci roku 2011 byl představen model 3.0 TDI Quattro se 150 kW, který je namísto osmistupňového automatu Multitronic vybaven sedmistupňovou převodovkou S Tronic. Navzdory tomu, že má náhon na všechna kola, je ve skutečnosti o něco rychlejší - zrychlení z 0 na 100 km / h mu zabere 7,2 sekundy. Výkonnější verze 3.0 TDI Quattro (původně s výkonem 180 kW, který byl později navýšen na 200 kW) má spoustu točivého momentu, který mu zajišťuje spoustu záběru ve středních otáčkách, jedinečný výkon a skvělé reakce při sešlápnutí plynového pedálu, díky čemuž je pro Audi A7 Sportback dokonalý. Excelentní dvojspojková převodovka Multitronic také funguje skvěle - na volantu navíc máte k dipozici páčky, s jejichž pomocí můžete řadit i manuálně. I přesto, že je tak schopná, nijak neovlivňuje spotřebu paliva. Model Audi A7 Sportback je ideální na jízdy na dlouhé vzdálenosti. Má vynikající izolaci zvuku a díky jeho hladkému, pravidelnému tvaru se nesetkáte téměř s žádným hlukem větru. Jízda je příjemná a vůz se dobře ovládá, avšak modely S dostávají snížené sportovní odpružení (a 19” ALU kola), které je podstatně tužší, proto nejsou úplně vhodnou volbou, pokud očekáváte opravdové pohodlí. Přesto se ale s nerovnostmi na silnici vyrovnávají docela dobře a pouze s občasným drkotáním. Všechny modely jsou vybaveny systémem Audi Adaptive Dynamics, který vám umožňuje upravit nastavení volantu, reakcí plynového pedálu a převodových poměrů v závislosti na tom, jestli hledáte komfortní nebo o něco sportovnější zážitek. Mezi volitelnými položkami najdete také adaptivní vzduchové odpružení.

Audi A7 Sportback 2011

Interiér

Model A7 Sportback byl sestaven tak, aby byl pro jeho majitele po stránce všestrannosti více než jen luxusní sedan, avšak se stejnou úrovní kvality. Vzhledem k tomu, že měří skoro pět metrů, není žádným překvapením, že má opravdu prostorný interiér, a to zejména co se zadní řady sedadel týče, kde si cestující mohou užívat spousty místa na nohy i hlavu. Kvůli velkému centrálnímu tunelu se tu jen těžce usadí tři cestující, protože tomu prostřednímu zbyde opravdu málo místa na nohy. Mimo to…

Pokračovat ve čtení interiéru

Audi A7 Sportback 2011

Recenze automobilu

Audi A7 Sportback není jednoduché zařadit do nějaké konkrétní kategorie. Audi jeho možnosti popisuje jako “luxusní jízdu z nové perspektivy”. Tento nápad vychází z toho, že spojuje pohodlí sedanu s praktičností hatchbacku a celé je to zabalené do karoserie ve tvaru kupé. Byl navržen tak, aby vyplňoval mezeru mezi modely A6 a A8 (kdyby mezi nimi nějaká byla…), takže si našel místo mezi “alternativními” vozy jako Mercedes-Benz CLS a BMW Řady 5 GT, nabízí totiž podobnou úroveň zpracování a…

Pokračovat ve čtení recenze

Fotogalerie

  • Audi A7 Sportback 2011
  • Audi A7 Sportback 2011
  • Audi A7 Sportback 2011
  • Audi A7 Sportback 2011
  • Audi A7 Sportback 2011
  • Audi A7 Sportback 2011
  • Audi A7 Sportback 2011

Závěrečné hodnocení

  • Převodovka Multitronic CVT je u méně výkonného 3.0 TDI uvolněná, ale není příliš responzivní.

  • Prostorný a luxusní interiér. Na silnici je opravdovou raritou, a tak zajišťuje exkluzivitu. Motor 3.0 BiTDI s 230 kW je nepřekonatelný. Dostupné modely Black Edition.

100%

Můžete nás znát z těchto médií… Média

Bezplatná poradna

„Dobry den.Potreboval bych poradit,tedy jestli ti bude ve vasich silach.V servisu nemaji cas na to a nechce se jim to delat.Mam VW Touran 1.9 Tdi 77kw BKC.Pri studenem a i pri teplem(jeste horsi)startu me to chytne na 3 valce ale po 2-3 vterinach se prida i 4 valec.Jsou pretesnene vstriky,kontroloval jsem kontakty co vedou ke vstrikum a dobre,zkousel jsem vymenit tandemove cerpadlo a porad stejne.Nevite cim by to mohlo byt?Dekuji za pomoc.Marek Zlin.“

Navštívené inzeráty

    Nejoblíbenější modely aut

    • Škoda Octavia

      Škoda Octavia 2337 inzerátů

    • Škoda Fabia

      Škoda Fabia 1334 inzerátů

    • Volkswagen Golf

      Volkswagen Golf 853 inzerátů

    • Volkswagen Passat

      Volkswagen Passat 801 inzerátů

    • Škoda Superb

      Škoda Superb 720 inzerátů

    Nejlepší nabídky leasingu

    • Škoda Fabia

      Škoda Fabia od 3 745 Kč 1.0 MPI, 44 kW, benzín, hatchback

    • Škoda Fabia

      Škoda Fabia od 3 745 Kč 1.0 MPI, 44 kW, benzín, hatchback

    • Kia Rio

      Kia Rio od 4 173 Kč 1.3 CVVT, 62 kW, benzín, hatchback

    • Škoda Kamiq od 4 174 Kč 1.0 TSI, 70 kW, benzín, mpv

    • Škoda Scala

      Škoda Scala od 4 293 Kč 1.0 TSI, 70 kW, benzín, hatchback

    Nejoblíbenější modely aut

    • Škoda Octavia 2337
    • Škoda Fabia 1334
    • Volkswagen Golf 853
    • Volkswagen Passat 801
    • Škoda Superb 720
    • Ford Focus 487
    • Hyundai i30 465
    • Volkswagen Touran 433
    • Škoda Kodiaq 368
    • Škoda Karoq 348
    • Kia Cee´d 327
    • Volkswagen Tiguan 325
    • Hyundai Tucson 318
    • Škoda Octavia III 314
    • BMW Řada 3 291
    • Škoda Rapid 288
    • Opel Astra 286
    • Ford Mondeo 285
    • Ford Transit 285
    • Renault Mégane 280
    • Škoda Scala 269
    • Dacia Duster 253
    • Peugeot 308 241
    • Kia Sportage 241

    Nejoblíbenější výrobci

    • Škoda 7529
    • Volkswagen 3912
    • Ford 2419
    • Peugeot 1716
    • Hyundai 1481
    • Renault 1351
    • Citroën 1221
    • Opel 1205
    • BMW 1070
    • Mercedes-Benz 988
    • Kia 912
    • Audi 879

    Operativní leasing

    • Operativní leasing Škoda
    • Operativní leasing Volkswagen
    • Operativní leasing Kia
    • Operativní leasing Peugeot
    • Operativní leasing Audi
    • Operativní leasing Cupra
    • Operativní leasing Ford
    • Operativní leasing Nissan
    • Operativní leasing Seat

    Služby

    • Odhad ceny vozidla
    • Affiliate

    Informace

    • O nás
    • Nabídka pro autobazary
    • Katalog automobilů
    • Katalog autobazarů
    • Recenze automobilů
    • Magazín

    Kontakty

    • Kontakt
    • Facebook
    • Twitter
    • Obchodní podmínky
    • Zásady ochrany osobních údajů
    • Informační povinnost
    • Nastavení soukromí

    Ostatní

    • Operáky
    • Uložená hledání

    © 2016 – 2025 Autonoto s.r.o. – Víme o všech vozech na prodej a operativní leasing