Autonoto

Registrace Přihlášení Vložit inzerát

  • Úvod
  • Ojeté vozy
  • Operativní leasing
  • Magazín
  • Recenze automobilů
  • Oblíbené
  • Registrace
  • Přihlášení
  • Vložit inzerát zdarma
Audi

Recenze a test Audi A6 Avant 2005 - 2011

Recenze automobilů Recenze Audi Recenze Audi A6 Avant 2005 - 2011

80% Audi A6 Avant 2005 - 2011

Obsah

  • Řidičské dojmy
  • Interiér
  • Recenze a hodnocení
  • Fotogalerie (13)

Řidičské dojmy

Audi A6 Avant jsme měli možnost otestovat hned v několika verzích - diesel 2.7 TDI a benzín 3.2 V6 s náhonem na přední kola a šestistupňovým manuálem, benzíny 3.2 V6 a 2.4 V6 s náhonem na přední kola a sedmistupňovou převodovkou Multitronic. K tomu, aby to bylo kompletní, mi ještě chyběly modely 2.0 TDI a 2.7 TDI Multitronic, ty ale bohužel v ten den nebyly k dispozici. Vzduchové odpružení s nastavitelnou světlou výškou (vyvinuté na starších modelech Allroad) patří mezi volitelné položky. Stejně tak mezi nimi najdete i zadní LED světla (u kterých vám nikdy nepraskne žárovka) a adaptivní tempomat s radarovým snímačem, s jehož pomocí můžete nastavit nejen rychlost vozu, ale také vzdálenost, kterou si má vůz udržovat za vozidlem, které jede před ním. Systém zaznamená, že jste příliš blízko, i když vzdálenost nenastavíte, a v takové situaci zařídí, že se brzdové destičky posunou o něco blíž ke kotouči, díky čemuž v případě krize zabrzdíte podstatně rychleji. Další inovací je stabilizační systém pro přívěsy, který automaticky srovná vůz i přívěs do jedné linie, pokud by se začal z ničeho nic houpat. Ve všech verzích má Audi A6 Avant stejnou automatickou parkovací brzdu jako sedany A6 již v základní výbavě. Pomocí malé klapky ji spustíte i vypnete - což můžete udělat i sešlápnutím brzdového pedálu. Teď ale k dojmům z řízení. Britský online magazín nové 2.7 TDI ohodnotil velice kladně. Rozhodně se jedná o zajímavé auto - je levnější než model 3.0 V6 TDI, který je dostupný pouze s převodovkou Tiptronic a systémem náhonu na všechny kola zvaným Quattro, a přichází buď s šestistupňovým manuálem nebo sedmistupňovým automatem Multitronic CVT. Šestistupňový manuál utáhne na šestku 50 km / h při 1 000 rpm, což je skoro stejně jako u pětistupňové převodovky Fordu Focus 1.6 TDCI a zhruba o 5 km / h méně než u šestistupňových modelů 2.0 TDCI od Fordu či Groupe PSA. Zpočátku se řízení zdá až příliš lehké, ale v průběhu jízdy docela ztuhne. Pokud na něj moc tlačíte, můžete se setkat s nedotáčivostí - to byste ale museli do zatáčky vjíždět v opravdu vysoké rychlosti. Co je však zklamáním, je neohrabanost řadící páky. To se lišilo vůz od vozu (zkusil jsem dva modely 2.7 V6 TDI) a u šestistupňového benzínu 3.2 V6, který jsem řídil poté, to bylo ještě horší. Motor má nádherný zvuk, který se příjemně poslouchá, ale mezi druhým a třetím rychlostním stupněm zněl přímo ďábelsky. Sedmistupňová převodovka Multitronic s páčkami na volantu je na tom mnohem lépe. Umožňuje čisté podřazování při vjíždění do zatáček nezávisle na tom, zda ji ovládáte manuálně nebo za vás necháváte pracovat automat. V tom spočívá krása sedmi rychlostních stupňů. Narozdíl od automatů se čtyřmi nebo pěti stupni se tu nikdy nesetkáte s tím, že by vůz podřazoval uprostřed zatáčky nebo že byste se zasekli na nevhodné rychlosti. Vždy máte zařazenou tu správnou rychlost. Tak jako u modelu A4 z roku 2005 se jedná o rychlé duo převodovky a motoru. Příjemným překvapením byl benzín 2.4 V6 Multitronic, protože vám díky sedmistupňové převodovce umožňuje naplno využít každý kilowatt, který vám jeho motor dokáže poskytnout. Takže si můžete skutečně užít ne tak agresivní a mnohem příjemnější jízdu než v kombinaci s 3.2 litrovou jednotkou, a to i bez náhonu na všechna čtyři kola a sportovního odpružení. Takže se jedná o lepší verzi A6 - rozhodně mezi ostatními nijak nezaostává. Jediná výtka se týká řazení u některých verzí s šestistupňovým manuálem, ale věřím, že na to se společnost Audi v případě produkčních vozů zaměřila.

Audi A6 Avant 2005 - 2011

Interiér

Kufr se stejně jako v případě Hondy Accord Tourer a kombíků Mercedes-Benz třídy E otevírá elektricky. Otevírání lze nastavit do různé výšky, což se hodí zejména při parkování v garážích s nízkým stropem. V základní výbavě dostanete síťku a všestranný systém kolejnic, tyčí a popruhů k upevnění zavazadel a také kryt, který se vyklápí ven, aby při nakládání a vykládání zabránil poškození zadního nárazníku. Pod podlahu kufru si můžete nechat uložit rezervní kolo v plné velikosti nebo zůstat u…

Pokračovat ve čtení interiéru

Audi A6 Avant 2005 - 2011

Recenze automobilu

Nový model Avant je opravdu velký - je delší a o 4 mm vyšší než sedan. Taky vypadá moc dobře, je elegantní a má ideální proporce, které navíc přispívají k lepší izolaci hluku větru. Důležité je především to, že zadní řada sedadel poskytuje více místa na hlavu a usadí i tři dospělé pasažéry. Zavazadlový prostor je jak dlouhý, tak i široký. Mezi oblouky na kola je zhruba metr místa a vzadu je ještě o dvacet centimetrů širší, takže sem v pohodě naložíte i golfové hole. Se sedadly na svém místě…

Pokračovat ve čtení recenze

Fotogalerie

  • Audi A6 Avant 2005 - 2011
  • Audi A6 Avant 2005 - 2011
  • Audi A6 Avant 2005 - 2011
  • Audi A6 Avant 2005 - 2011
  • Audi A6 Avant 2005 - 2011
  • Audi A6 Avant 2005 - 2011
  • Audi A6 Avant 2005 - 2011
  • Audi A6 Avant 2005 - 2011
  • Audi A6 Avant 2005 - 2011
  • Audi A6 Avant 2005 - 2011
  • Audi A6 Avant 2005 - 2011
  • Audi A6 Avant 2005 - 2011
  • Audi A6 Avant 2005 - 2011

Závěrečné hodnocení

  • Zadní sedadla nejsou v případě třech usazených dospělých zrovna pohodlná.

  • Stylový, výkonný a praktický kombík. Nejlépe si rozumí se systémem Quattro a excelentním motorem 3.0 TDI.

80%

Audi A6 Avant na prodej

Audi A6 Avant 3.0 TDI multitronic Avant

Audi A6 Avant Ostrov 3.0, 150 kW, inz_nafta, kombi

  • Vyrobeno
    2013
  • Tachometr
    274 000 km
  • Cena
    349 000 Kč

Můžete nás znát z těchto médií… Média

Bezplatná poradna

„MÁME AUTO ŠKODU FÁBII 8L ,MANŽEL JE 3 MAJITEL ,KOUPIL TO OD FIRMY.CELKEM JE NAJETO 150000KM JE TO V DOBRÉM STAVU.KOLIK MŮŽEME ZA AUTO DOSTT PENĚZ?“

Navštívené inzeráty

    Nejoblíbenější modely aut

    • Škoda Octavia

      Škoda Octavia 2403 inzerátů

    • Škoda Fabia

      Škoda Fabia 1349 inzerátů

    • Volkswagen Golf

      Volkswagen Golf 888 inzerátů

    • Volkswagen Passat

      Volkswagen Passat 844 inzerátů

    • Škoda Superb

      Škoda Superb 721 inzerátů

    Nejlepší nabídky leasingu

    • Škoda Fabia

      Škoda Fabia od 3 745 Kč 1.0 MPI, 44 kW, benzín, hatchback

    • Škoda Fabia

      Škoda Fabia od 3 745 Kč 1.0 MPI, 44 kW, benzín, hatchback

    • Kia Rio

      Kia Rio od 4 173 Kč 1.3 CVVT, 62 kW, benzín, hatchback

    • Škoda Scala

      Škoda Scala od 4 293 Kč 1.0 TSI, 70 kW, benzín, hatchback

    • Škoda Kamiq od 4 716 Kč 1.0 TSI, 85 kW, benzín, mpv

    Nejoblíbenější modely aut

    • Škoda Octavia 2403
    • Škoda Fabia 1349
    • Volkswagen Golf 888
    • Volkswagen Passat 844
    • Škoda Superb 721
    • Ford Focus 507
    • Hyundai i30 482
    • Volkswagen Touran 451
    • Škoda Kodiaq 365
    • Škoda Octavia III 346
    • Hyundai Tucson 344
    • Škoda Karoq 342
    • Kia Cee´d 340
    • Volkswagen Tiguan 335
    • BMW Řada 3 303
    • Ford Transit 296
    • Renault Mégane 295
    • Škoda Rapid 293
    • Ford Mondeo 288
    • Škoda Scala 282
    • Opel Astra 278
    • Dacia Duster 260
    • Kia Sportage 242
    • Škoda Yeti 236

    Nejoblíbenější výrobci

    • Škoda 7772
    • Volkswagen 4089
    • Ford 2480
    • Peugeot 1728
    • Hyundai 1552
    • Renault 1380
    • Opel 1235
    • Citroën 1222
    • BMW 1106
    • Mercedes-Benz 999
    • Kia 949
    • Audi 900

    Operativní leasing

    • Operativní leasing Škoda
    • Operativní leasing Volkswagen
    • Operativní leasing Kia
    • Operativní leasing Peugeot
    • Operativní leasing Audi
    • Operativní leasing Cupra
    • Operativní leasing Ford
    • Operativní leasing Nissan
    • Operativní leasing Seat

    Služby

    • Odhad ceny vozidla
    • Affiliate

    Informace

    • O nás
    • Nabídka pro autobazary
    • Katalog automobilů
    • Katalog autobazarů
    • Recenze automobilů
    • Magazín

    Kontakty

    • Kontakt
    • Facebook
    • Twitter
    • Obchodní podmínky
    • Zásady ochrany osobních údajů
    • Informační povinnost
    • Nastavení soukromí

    Ostatní

    • Operáky
    • Uložená hledání

    © 2016 – 2025 Autonoto s.r.o. – Víme o všech vozech na prodej a operativní leasing