Nejnovější model Audi A5 Cabriolet je vybavený elektrickou látkovou střechou, kterou lze vytáhnout či sklopit v rychlosti do 50 km/h. Když není sklopená, kopíruje linie verze A5 Coupé a standardně zcela izoluje okolní hluk. Ke sklopení, které spustíte stisknutím jediného tlačítka, dojde během 15 sekund, zatímco opětovné vytažení zabere 18 sekund. Tento vůz původně vstoupil na trh se třemi motory - dvoulitrovým dieselem se 140 kW, třílitrovým dieselem se 160 kW a dvoulitrovým benzínem se 185 kW. Později do nabídky přibyl 140 kW benzín a 210 kW diesel. Pokud jde o hnací systém, můžete vybírat z náhonu na přední nebo na všechna čtyři kola v kombinaci s šestistupňovým manuálem, sedmistupňovou převodovkou S Tronic nebo osmistupňovou převodovkou Triptronic. K dispozici je také varianta S5 Cabriolet, která je v základu vybavena 260 kW benzínovým motorem V6, osmistupňovou převodovkou a systémem náhonu na všechna čtyři kola zvaným Quattro. Také dostává unikátní designové prvky jako zadní difuzor a čtyři výfuky. Třídy výbavy vycházejí z těch u modelu Coupé a zahrnují tedy verzi SE, Sport a S. Varianty SE a Sport přicházejí na 17” ALU kolech, zatímco model S dostává 18” ALU kola a přední LED světlomety. Základní výbava zahrnuje třízónovou klimatizaci, systém Audi Drive Select, systém MMI s rozhraním pro chytré telefony a autonomní nouzovou brzdu. Varianty s možností propojení s chytrým telefonem podporují Android Auto i Apple CarPlay a také bezdrátové nabíjení Qi. Audi také nabízí pokročilé bezpečnostní technologie, které mimo jiné zahrnují adaptivní tempomat, který s vozem automaticky zastavuje a popojíždí v kolonách a pomáhá s řízením na silnicích s dobrým povrchem. Vůz vám také poskytne rady ohledně spotřeby paliva založené na datech z GPS. Například řidiči navrhne, aby ubral plyn, pokud se blíží k úseku s nižší omezenou rychlostí nebo ke kruhovému objezdu, který zatím není v dohledu.