Otevřená část karoserie je pevná, takže při jízdě po skutečně špatných silnicích ucítíte jen lehký třepot a vozidlo je tím pádem velmi pohodlné a poddajné - a některé luxusní verze dokonce disponují nastavitelným odpružením. Všechny ovládací prvky jsou lehké, což platí i pro volant, který je sice přesný, ale nedává vám pocit zapojení do jízdy. Podobně je na tom i celkové ovládání. Přestože se pod kapotou ukrývá menší motor, tak verze s náhonem na přední kola vyvolávají odlehčený dojem - jakoby měly horší přilnavost k vozovce. Ať tak či tak, model Audi A5 Cabriolet byl sestaven spíše pro uvolněné projížďky než na rychlou a šílenou jízdu. V případě hnacího ústrojí budete mít na výběr z náhonu na dvě či na všechna čtyři kola Quattro, a to v kombinaci s čtyřválcovými nebo šestiválcovými benzínovými a dieselovými motory. Do našich rukou se dostal dvoulitrový benzín a třílitrový šestiválcový diesel, z nichž první měl náhon na dvě kola a šestistupňovou manuální převodovku (dostupný je i automat CVT), zatímco diesel disponoval systémem Quattro a sedmistupňovou, dvouspojkovou převodovkou. Ta byla velmi plynulá, ale občas si s řazením dávala docela na čas. Malý benzínový motor má pohon tohoto těžkého vozu docela na háku. Nikdy nepůsobí vyždímaně, dobře reaguje na práci s plynovým pedálem a nikdy nezůstává pozadu, a to ani když na něj opravdu tlačíte, díky čemuž k tomuto vozu parádně pasuje. Také umí dobře dodávat točivý moment, nebo výkon - akceleruje jako malá lokomotiva. Z 0 na 100 km/h by měl vyšplhat za 6,4 sekundy a svého maxima dosáhne při 246 km/h, přičemž vyprodukuje 179 g emisí CO2 na kilometr a spotřebuje zhruba 8,6 l/100 km.
80%