Kabina A4 Allroad se nijak zásadně neliší od standardní A4 - ve skutečnosti jsou skoro totožné. To ale neberte špatně, protože model A4 má elegantní design a dobře zpracovaný interiér, je ale překvapivé, že zde není nic, čím by Allroad vyčníval oproti standardnímu A4. Pro kabinu je k dispozici spousta variant zpracování a materiálů od moderního kovového až po tradičnější tmavší dřevěné provedení. Díky systému MMI (multi media interface), který se jednoduše používá, na hlavní středové konzoli nenajdete téměř žádná tlačítka s výjimkou tlačítek pro ovládání klimatizace, která sice nejsou zrovna intuitivní, ale jakmile si na ně zvyknete, nebudete mít s jejich manipulací problém. Systém MMI se ovládá pomocí panelu za řadící pákou a velkého barevného displeje zabudovaného do přístrojové desky. Jedná se o skvělý způsob, jak pracovat se spoustou funkcí od rádia po satelitní navigaci (pokud je ní vozidlo vybaveno). Namísto standardní ruční brzdy ve vozidle nalezneme elektrickou parkovací brzdu, která šetří prostor a přidává na luxusním dojmu. Stereo systém má sloty pro SD karty, na kterých můžete mít uloženou hudbu, a také přípojku na MP3 přehrávač a iPod, jež patří mezi volitelné položky, ale opravdu za to stojí. Jak byste od Audi mohli očekávat, kvalita materiálů je na špičkové úrovní a všechny přepínače a tlačítka fungují s naprostou precizností. Sedadla jsou také excelentní - uděláte si na nich pohodlí i při cestách na delší vzdálenosti - a to stejné platí pro jízdní pozici, které dopomáhají nejrůznější možnosti nastavení volantu. Avšak když zaplníte středový držák nápojů láhvemi, manipulace s řadící pákou či MMI systémem se stává trošku obtížnější. Jelikož se jedná o kombi, můžeme počítat s velkým kufrem - jeho kapacita činí konkrétně 1 430 litrů při sklopených sedadlech. Nicméně jejich sklápění taky nemusí být úplnou hračkou, jelikož by vám mohla překážet velká tyč, která se rozprostírá po celé šíři vozidla a drží roletu pro zavazadlový prostor. Vystupování z vozidla také není zrovna snadné. Abychom ale zmínili i nějaké praktické funkce, auto disponuje oboustranným dnem kufru, které je z jedné strany potaženo gumou pro vlhké nebo zablácené boty. O zadní pasažéry je dobře postaráno, mají dostatek prostoru pro nohy, dokonce více než v případě konkurenčních vozidel stejné úrovně od BMW či Mercedesu-Benz, nicméně např. Volvo XC70 má prostoru také bohatě. Kvůli velkému centrálnímu tunelu převodovky se však budou tři pasažéři vzadu docela mačkat, protože místa pro nohy podstatně ubude. Standardní vybavení od zahájení prodeje (Květen 2009) Audi A4 přichází jen s jedním stupněm výbavy, který je založený na modelu A4 SE. Jeho vybavení zahrnuje třízónovou klimatizaci, CD systém Audi Concert s deseti reproduktory, automatické světlomety, stěrače s detekcí deště, barevný systém Driver’s Information (DIS), 18-palcová desetipaprsková ALU kola s pneumatikami Allroad, speciální látkové čalounění Tundra a balíček úložných prostorů zahrnující doplňkové sítě a přihrádky. Další zajímavosti můžeme nalézt v kufru - mezi ně se řadí například oboustranné dno kufru, závěsný ochranný kryt nárazníku, plus kolejnicový systém a upevňovací sada pro zabezpečení objemných předmětů pomocí teleskopické tyče a bezpečnostního pásu.
80%