Autonoto

Registrace Přihlášení Vložit inzerát

  • Úvod
  • Ojeté vozy
  • Operativní leasing
  • Magazín
  • Recenze automobilů
  • Oblíbené
  • Registrace
  • Přihlášení
  • Vložit inzerát zdarma
Audi

Recenze a test Audi A3 + S3 2003 - 2008

Recenze automobilů Recenze Audi Recenze Audi A3 + S3 2003 - 2008

60% Audi A3 + S3 2003 - 2008

Obsah

  • Řidičské dojmy
  • Interiér
  • Recenze a hodnocení
  • Fotogalerie (1)

Řidičské dojmy

Otočte klíčem, přesuňte a ovládací prvky jsou lehké, ale mají spoustu pocitů. Zvláště nové elektromechanické řízení, které dává spoustu pozitivní, ale neintruzivní zpětné vazby. Gearchange kvalita šesti speederů (2.TDI a 2.0FSI) se liší od auta k vozu, ale pět-rychloměry na 1.6i a 1.9TDI byly v pořádku. Stejně jako ruční brzda podobná chůzi vám dává něco, co byste poukázali na nového cestujícího do auta. Nejdříve jsme řídili nový 2.0 TDI 16v, který vyčerpává nepružný kroutící moment 140 koní a 320 Nm. Vychází velmi dobře, s velkým množstvím úderů, a nezáleží na tom, že by byl vyřazen a držel se nad 4 000 otáček za minutu. Vydejte správné zařízení, brzděte na správném místě, vyberte správný řádek a skvěle se usadí. Kousek pneumatik pískne, když ho samozřejmě stisknete. Ale žádná drama. Je to mnohem jemnější manipulační vůz než A4. Nový benzínový motor 2.0 16v s palivovým rozstřikem nabízí hladší alternativu k naftě. Vydává 150 koní, přesto přináší impozantní 40,9 mpg v kombinovaném cyklu, což je zhruba 11 mpg za 2,0 TDI, ale zlomek lepší než 1,6. To ale přichází za cenu, protože pro získání dobré postavy musíte použít benzin 98Ron, který v Británii přinejmenším znamená Shell Optimax. Ale pokud je hladký čtyřválcový výkon a slušná ekonomika to, co chcete, dodává. Model 1.9TDI PD 105 je starý motor o výkonu 100 koní, který byl o něco revidován. Funguje to velmi dobře. Mnohem lepší než zklamání TDI PD 100 a tašky s nízkými otáčkami. To bude stát mnohem méně než 2.0 TDI PD 140, ale je daleko od chudoby. Překvapení automobilů, které jsme řídili, bylo poslední: vstupní úroveň 1,6 benzinu. Je to opravdu pěkné, sladké auto s dostatečnou silou pro většinu lidí, slušnou jízdu, jízdní vlastnosti a manipulaci s vozem a dobrou 5stupňovou manuální směnovou změnu. Není to tak silné přilnavost, jako větší typy, silnější A3 a stejně jako 1.9TDI velmi jemné nad-centrum pocit na řízení někdy, ale nic stěžovat na. Základní model to může být, přesto je to stále skvělé auto. Nepodařilo se nám řídit all-zpěv, všichni-tanec 3.2V6 Quattro, který účinně nahrazuje starý S3. Oznámení stop-press nám říkalo, že výkon byl zvýšený na plný výkon 250 koní, deset více než Golf R32. To bude mít Quattro čtyřkolový pohon systému TT. A také získá novou převodovku Dynamic Shift Six Speed, která odstraňuje spojkový pedál pomocí inteligentní nové kapaliny s dvojitou spojkou, což je první velký postup v konvenční technologii automatických převodovek od momentového měniče. Na rozdíl od všech suchých autoclubchů, nemůže vyhořit. Můžete dokonce držet vůz na brzdách s pravou nohou rovnou na podlahu a jakmile sklouznete levou nohu z brzdy, převodovka optimalizuje svou reakci trochu jako ovládání startu Formule 1. AUDI S3 Nyní byste si mysleli, že hatchback s pohonem všech čtyř kol s pohonem 265 koní, který se skrývá za agresivní grilovací mříží Audis, by byl něco jiného než sladký. Ale je to sportovní vůz, který je tak šťastný, že se rozlétá po městě, protože je to projíždět kolem mastných zákoutí v absurdních rychlostech. Může vyvinout svůj špičkový špičkový točivý moment 350 Nm mezi 2500 a 5000 otáčkami za minutu. Hoever, to je ještě dost, aby to bylo dokonale šťastné, jak se točí kolem 1000 otáček za minutu. Převodovka pomáhá. Dostanete rychlostí 25 mph za 1000 ot / min v 6. a poměry, které jsou níže, jsou poměrně blízko. Takže na rozdíl od turbodieselu s rychlostí 35 km / h na 1 000 ot / min máte točivý moment i výkon od poměrně nízkých otáček motoru. Převodovka je také horní zářez. S3 má kratší posun a je velmi pozitivní. Je to velmi rychlé a já jsem nikdy špatně. Pěkný dotek je digitální čtení rychlosti ve středu panely panelu, stejně jako číselníky. Na 18 kolech a pneumatikách 225/40 R18 nemohu říci, že závěs absorbuje otvory pro potrubí. Je tuhý, ale ne žaludeční a prudce pevné. Zajistěte polohu sedadla vpravo a také bezvadně po 300 mil v sedle. A samozřejmě můžete dostat lidi vzadu a věci v botě, které nemůžete udělat s Audi TT. Musíte ho naplnit minimálně 98Ron Super, abyste získali plnou tašku z fazolí. A to velmi dobře reagovalo na 52,37 litru Shell V-Power. Ve skutečnosti mi to dalo jeden z pohonů mého života. Předčasný start. Prázdné cesty. Teplota se pohybuje mezi 4 a 6 stupni Celsia, takže má malou šanci na led. Stejně jako quattros z minulosti, pokud jste kočička kulaté rohy dostanete nedotáčivost lopatou plnou. Takže to, co musíte udělat, je zavést správnou částku ve správný čas. Pak všechny čtyři drápy uchopí úchop cesty a vytáhnou vás. Přiznám se, že mám tendenci k chybám na straně opatrnosti s mými vstupními rychlostmi v těchto dnech. Není žádný řidič řady dlouhou cestou. Ale dostal jsem ze S3 spoustu spokojenosti z 46 velmi zvláštních mil a trvalo tři minuty z nejrychlejší doby, kdy jsem to někdy dělal, i přes to, že v městech a městech, které jsem procházel, jsem zachoval všechno pěkné a legální. Má pekný malý trik na de-restrikující značky. Pokud se dostanete k nim na 30 v sekundě, pak je boot těžký, to vypne napájení tak dobře, že téměř uchopí krk za dvě sekundy, nebo tak to trvá, než se dostanete na 60. V kterém bodě jsem zvyklý psát víc v případě, že se jedná o přiznání. Po přidání 90 kilometrů dálniční plavby vykazovaly benzinové příjmy přiměřené rychlosti 24 mil, ve srovnání s 26 mil přes 300 mil převážně dálnice. Od své první náplně jsem dostal asi 32.5mpg, většinou řídící rychlosti na jihovýchodě, takže udržujte rychlost a kombinovaný průměr EC 31mpg. Výkonové výkony a výkonové parametry modelu S3 jsou velmi podobné těm hodnotám Mazda 3 MPS. Ale i když je 3 MPS docela dobrá, nemůžete v tom autě, a to zejména na mastných zimních plochách, sáhnout s důvěrou. Další věc ohledně S3 je, že musíte dvakrát hledat, abyste si uvědomili, že jde o S3. Žádní letadlové spojovníky v zadní části nevycházejí zezadu. Je to docela diskrétní. A vypadá to dobře ve sprintu Blue Pearl Paint Laurel přišel (i když můžete předstírat jeho Focus ST a jít na Solar Orange, pokud chcete). Takže, tak se to dělá? Rozhodně. Jde o jakýsi mladší EVO, aniž by to bylo všechno. Je to sportovní vůz, který můžete používat každý den, a za stejnou cenu jako TT 2.0TI víte, jakým způsobem Id jde.

Interiér

Je extrémně rafinovaný s vynikající jízdní kvalitou, takže abyste získali držení, nemusíte trpět neustálým otáčením. Dokazuje, že manipulace nemusí znamenat nepohodlí. Kromě zavěšení je důvodem 30% tužší karoserie než starý A4 s velmi jemnými, velmi přesnými uzavíracími linkami. Čím méně těla se zkroutí, tím lépe bude fungovat zavěšení a tím bude pravděpodobnější chrastítka. To, co není dobré, je parkování. Zadní sedadlo je ještě více klaustrofobní než původní A3. Podkolenka je pevná. Centrální…

Pokračovat ve čtení interiéru

Recenze automobilu

První segment VAG 'C' segmentu založený na PQ35 floorpan později sdílený s Golf V a Leon II. Vybaveno celkem dobře. Starý A3 byl pro svůj den docela dobrý. Golf Mk IV a Octavia se ujaly krok zpět. SEAT Leon to opět přinesl. Ale nový A3 posune celkově branky. Venku, jeho hutný pohledný a Audi-jako. Nejprve se objevila nová korporátní dvoustupňová Audi mřížka, jako koncepční vůz Nuvolari. Uvnitř získáte plně nastavitelnou polohu řízení a interiér, který tiše říká jakost. Získání komfortu…

Pokračovat ve čtení recenze

Fotogalerie

  • Audi A3 + S3 2003 - 2008

Závěrečné hodnocení

  • Klasický hatchback s prvotřídním interiérem. Široký výběr motorů včetně účinných modelů TDI. quattro modely ostře rohu. S3 může být výbuchem k řízení.

  • Všechny motory stále opouští vačku. Problémy s olejovým čerpadlem s technologií 2.0 TDI.

60%

Můžete nás znát z těchto médií… Média

Bezplatná poradna

„Dobrý den , prosím mám dotaz po jaké době nebo po kolika km by se měl měnit roz,řemen kladky a vodní půmpa prostě komplet rozvody u Hyundai IX 35 AWD 100 KW disel r.v. 2012 D4HA Děkuji Šmíd“

Navštívené inzeráty

    Nejoblíbenější modely aut

    • Škoda Octavia

      Škoda Octavia 2397 inzerátů

    • Škoda Fabia

      Škoda Fabia 1343 inzerátů

    • Volkswagen Golf

      Volkswagen Golf 876 inzerátů

    • Volkswagen Passat

      Volkswagen Passat 817 inzerátů

    • Škoda Superb

      Škoda Superb 720 inzerátů

    Nejlepší nabídky leasingu

    • Škoda Fabia

      Škoda Fabia od 3 745 Kč 1.0 MPI, 44 kW, benzín, hatchback

    • Škoda Fabia

      Škoda Fabia od 3 745 Kč 1.0 MPI, 44 kW, benzín, hatchback

    • Kia Rio

      Kia Rio od 4 173 Kč 1.3 CVVT, 62 kW, benzín, hatchback

    • Škoda Scala

      Škoda Scala od 4 293 Kč 1.0 TSI, 70 kW, benzín, hatchback

    • Škoda Kamiq od 4 716 Kč 1.0 TSI, 85 kW, benzín, mpv

    Nejoblíbenější modely aut

    • Škoda Octavia 2397
    • Škoda Fabia 1343
    • Volkswagen Golf 876
    • Volkswagen Passat 817
    • Škoda Superb 720
    • Ford Focus 488
    • Hyundai i30 478
    • Volkswagen Touran 436
    • Škoda Kodiaq 369
    • Škoda Karoq 349
    • Volkswagen Tiguan 341
    • Kia Cee´d 330
    • Hyundai Tucson 326
    • Škoda Octavia III 322
    • Škoda Rapid 297
    • BMW Řada 3 294
    • Opel Astra 288
    • Ford Transit 285
    • Renault Mégane 285
    • Ford Mondeo 284
    • Škoda Scala 269
    • Dacia Duster 256
    • Kia Sportage 247
    • Peugeot 308 246

    Nejoblíbenější výrobci

    • Škoda 7597
    • Volkswagen 3963
    • Ford 2418
    • Peugeot 1740
    • Hyundai 1502
    • Renault 1356
    • Citroën 1224
    • Opel 1213
    • BMW 1075
    • Mercedes-Benz 988
    • Kia 924
    • Audi 886

    Operativní leasing

    • Operativní leasing Škoda
    • Operativní leasing Volkswagen
    • Operativní leasing Kia
    • Operativní leasing Peugeot
    • Operativní leasing Audi
    • Operativní leasing Cupra
    • Operativní leasing Ford
    • Operativní leasing Nissan
    • Operativní leasing Seat

    Služby

    • Odhad ceny vozidla
    • Affiliate

    Informace

    • O nás
    • Nabídka pro autobazary
    • Katalog automobilů
    • Katalog autobazarů
    • Recenze automobilů
    • Magazín

    Kontakty

    • Kontakt
    • Facebook
    • Twitter
    • Obchodní podmínky
    • Zásady ochrany osobních údajů
    • Informační povinnost
    • Nastavení soukromí

    Ostatní

    • Operáky
    • Uložená hledání

    © 2016 – 2025 Autonoto s.r.o. – Víme o všech vozech na prodej a operativní leasing