Otočte klíčem, přesuňte a ovládací prvky jsou lehké, ale mají spoustu pocitů. Zvláště nové elektromechanické řízení, které dává spoustu pozitivní, ale neintruzivní zpětné vazby. Gearchange kvalita šesti speederů (2.TDI a 2.0FSI) se liší od auta k vozu, ale pět-rychloměry na 1.6i a 1.9TDI byly v pořádku. Stejně jako ruční brzda podobná chůzi vám dává něco, co byste poukázali na nového cestujícího do auta. Nejdříve jsme řídili nový 2.0 TDI 16v, který vyčerpává nepružný kroutící moment 140 koní a 320 Nm. Vychází velmi dobře, s velkým množstvím úderů, a nezáleží na tom, že by byl vyřazen a držel se nad 4 000 otáček za minutu. Vydejte správné zařízení, brzděte na správném místě, vyberte správný řádek a skvěle se usadí. Kousek pneumatik pískne, když ho samozřejmě stisknete. Ale žádná drama. Je to mnohem jemnější manipulační vůz než A4. Nový benzínový motor 2.0 16v s palivovým rozstřikem nabízí hladší alternativu k naftě. Vydává 150 koní, přesto přináší impozantní 40,9 mpg v kombinovaném cyklu, což je zhruba 11 mpg za 2,0 TDI, ale zlomek lepší než 1,6. To ale přichází za cenu, protože pro získání dobré postavy musíte použít benzin 98Ron, který v Británii přinejmenším znamená Shell Optimax. Ale pokud je hladký čtyřválcový výkon a slušná ekonomika to, co chcete, dodává. Model 1.9TDI PD 105 je starý motor o výkonu 100 koní, který byl o něco revidován. Funguje to velmi dobře. Mnohem lepší než zklamání TDI PD 100 a tašky s nízkými otáčkami. To bude stát mnohem méně než 2.0 TDI PD 140, ale je daleko od chudoby. Překvapení automobilů, které jsme řídili, bylo poslední: vstupní úroveň 1,6 benzinu. Je to opravdu pěkné, sladké auto s dostatečnou silou pro většinu lidí, slušnou jízdu, jízdní vlastnosti a manipulaci s vozem a dobrou 5stupňovou manuální směnovou změnu. Není to tak silné přilnavost, jako větší typy, silnější A3 a stejně jako 1.9TDI velmi jemné nad-centrum pocit na řízení někdy, ale nic stěžovat na. Základní model to může být, přesto je to stále skvělé auto. Nepodařilo se nám řídit all-zpěv, všichni-tanec 3.2V6 Quattro, který účinně nahrazuje starý S3. Oznámení stop-press nám říkalo, že výkon byl zvýšený na plný výkon 250 koní, deset více než Golf R32. To bude mít Quattro čtyřkolový pohon systému TT. A také získá novou převodovku Dynamic Shift Six Speed, která odstraňuje spojkový pedál pomocí inteligentní nové kapaliny s dvojitou spojkou, což je první velký postup v konvenční technologii automatických převodovek od momentového měniče. Na rozdíl od všech suchých autoclubchů, nemůže vyhořit. Můžete dokonce držet vůz na brzdách s pravou nohou rovnou na podlahu a jakmile sklouznete levou nohu z brzdy, převodovka optimalizuje svou reakci trochu jako ovládání startu Formule 1. AUDI S3 Nyní byste si mysleli, že hatchback s pohonem všech čtyř kol s pohonem 265 koní, který se skrývá za agresivní grilovací mříží Audis, by byl něco jiného než sladký. Ale je to sportovní vůz, který je tak šťastný, že se rozlétá po městě, protože je to projíždět kolem mastných zákoutí v absurdních rychlostech. Může vyvinout svůj špičkový špičkový točivý moment 350 Nm mezi 2500 a 5000 otáčkami za minutu. Hoever, to je ještě dost, aby to bylo dokonale šťastné, jak se točí kolem 1000 otáček za minutu. Převodovka pomáhá. Dostanete rychlostí 25 mph za 1000 ot / min v 6. a poměry, které jsou níže, jsou poměrně blízko. Takže na rozdíl od turbodieselu s rychlostí 35 km / h na 1 000 ot / min máte točivý moment i výkon od poměrně nízkých otáček motoru. Převodovka je také horní zářez. S3 má kratší posun a je velmi pozitivní. Je to velmi rychlé a já jsem nikdy špatně. Pěkný dotek je digitální čtení rychlosti ve středu panely panelu, stejně jako číselníky. Na 18 kolech a pneumatikách 225/40 R18 nemohu říci, že závěs absorbuje otvory pro potrubí. Je tuhý, ale ne žaludeční a prudce pevné. Zajistěte polohu sedadla vpravo a také bezvadně po 300 mil v sedle. A samozřejmě můžete dostat lidi vzadu a věci v botě, které nemůžete udělat s Audi TT. Musíte ho naplnit minimálně 98Ron Super, abyste získali plnou tašku z fazolí. A to velmi dobře reagovalo na 52,37 litru Shell V-Power. Ve skutečnosti mi to dalo jeden z pohonů mého života. Předčasný start. Prázdné cesty. Teplota se pohybuje mezi 4 a 6 stupni Celsia, takže má malou šanci na led. Stejně jako quattros z minulosti, pokud jste kočička kulaté rohy dostanete nedotáčivost lopatou plnou. Takže to, co musíte udělat, je zavést správnou částku ve správný čas. Pak všechny čtyři drápy uchopí úchop cesty a vytáhnou vás. Přiznám se, že mám tendenci k chybám na straně opatrnosti s mými vstupními rychlostmi v těchto dnech. Není žádný řidič řady dlouhou cestou. Ale dostal jsem ze S3 spoustu spokojenosti z 46 velmi zvláštních mil a trvalo tři minuty z nejrychlejší doby, kdy jsem to někdy dělal, i přes to, že v městech a městech, které jsem procházel, jsem zachoval všechno pěkné a legální. Má pekný malý trik na de-restrikující značky. Pokud se dostanete k nim na 30 v sekundě, pak je boot těžký, to vypne napájení tak dobře, že téměř uchopí krk za dvě sekundy, nebo tak to trvá, než se dostanete na 60. V kterém bodě jsem zvyklý psát víc v případě, že se jedná o přiznání. Po přidání 90 kilometrů dálniční plavby vykazovaly benzinové příjmy přiměřené rychlosti 24 mil, ve srovnání s 26 mil přes 300 mil převážně dálnice. Od své první náplně jsem dostal asi 32.5mpg, většinou řídící rychlosti na jihovýchodě, takže udržujte rychlost a kombinovaný průměr EC 31mpg. Výkonové výkony a výkonové parametry modelu S3 jsou velmi podobné těm hodnotám Mazda 3 MPS. Ale i když je 3 MPS docela dobrá, nemůžete v tom autě, a to zejména na mastných zimních plochách, sáhnout s důvěrou. Další věc ohledně S3 je, že musíte dvakrát hledat, abyste si uvědomili, že jde o S3. Žádní letadlové spojovníky v zadní části nevycházejí zezadu. Je to docela diskrétní. A vypadá to dobře ve sprintu Blue Pearl Paint Laurel přišel (i když můžete předstírat jeho Focus ST a jít na Solar Orange, pokud chcete). Takže, tak se to dělá? Rozhodně. Jde o jakýsi mladší EVO, aniž by to bylo všechno. Je to sportovní vůz, který můžete používat každý den, a za stejnou cenu jako TT 2.0TI víte, jakým způsobem Id jde.
60%