60%
Obsah
Řidičské dojmy
Otočte klíčem, přesuňte a ovládací prvky jsou lehké, ale mají spoustu pocitů. Zvláště nové elektromechanické řízení, které dává spoustu pozitivní, ale neintruzivní zpětné vazby. Gearchange kvalita šesti speederů (2.TDI a 2.0FSI) se liší od auta k vozu, ale pět-rychloměry na 1.6i a 1.9TDI byly v pořádku. Stejně jako ruční brzda podobná chůzi vám dává něco, co byste poukázali na nového cestujícího do auta. Nejdříve jsme řídili nový 2.0 TDI 16v, který vyčerpává nepružný kroutící moment 140 koní a…
Pokračovat ve čtení řidičských dojmů
Interiér
Je extrémně rafinovaný s vynikající jízdní kvalitou, takže abyste získali držení, nemusíte trpět neustálým otáčením. Dokazuje, že manipulace nemusí znamenat nepohodlí. Kromě zavěšení je důvodem 30% tužší karoserie než starý A4 s velmi jemnými, velmi přesnými uzavíracími linkami. Čím méně těla se zkroutí, tím lépe bude fungovat zavěšení a tím bude pravděpodobnější chrastítka. To, co není dobré, je parkování. Zadní sedadlo je ještě více klaustrofobní než původní A3. Podkolenka je pevná. Centrální…
Pokračovat ve čtení interiéru
Recenze automobilu
První segment VAG 'C' segmentu založený na PQ35 floorpan později sdílený s Golf V a Leon II. Vybaveno celkem dobře. Starý A3 byl pro svůj den docela dobrý. Golf Mk IV a Octavia se ujaly krok zpět. SEAT Leon to opět přinesl. Ale nový A3 posune celkově branky. Venku, jeho hutný pohledný a Audi-jako. Nejprve se objevila nová korporátní dvoustupňová Audi mřížka, jako koncepční vůz Nuvolari. Uvnitř získáte plně nastavitelnou polohu řízení a interiér, který tiše říká jakost. Získání komfortu…
Pokračovat ve čtení recenze
Závěrečné hodnocení
- Klasický hatchback s prvotřídním interiérem. Široký výběr motorů včetně účinných modelů TDI. quattro modely ostře rohu. S3 může být výbuchem k řízení.
- Všechny motory stále opouští vačku. Problémy s olejovým čerpadlem s technologií 2.0 TDI.
60%