Omlouvám se všem, kteří si to přečetli, ale myslím, že jsem testoval špatné auto. Přední pohon Alfa 159 1.9 JTDM je krásně vyvážený. Přední pohon 159 2.4 JTDM je o 33% výkonnější a stále funguje dobře. Čtyřkolový pohon 159 3.2 Q4 byl zklamáním, ale kolegové mi říkají, že při 7 palcovém kratším rozvoru motoru Brera pracují 3,2 Q4 mechanicky skvěle. Mým chybou bylo půjčit přední pohon Brera 2.4 JTDM. Její další Giorgetto Giugiaro auto, stejně jako můj 105 Series GT Junior, původně koncipovaný jako showcar, ale ten, který se dostal do výroby. Je to jistě omračující, ačkoli ne z každého úhlu, protože má relativně krátký rozvor a těžké převisy, zejména vpředu. Myslím, že to, co dělá přední pohon Brera spíše skvělou jízdu než 159. A proč se oživuje pohonem čtyř kol v podobě krátkého rozvoru Audi quattro turbo, který byl Hannu Mikkola tak efektivní. Brera je nominálně čtyřsedačková, ale za pouhých 5 let nemůžu sedět za sebou a Id varuju, že se někdo nakloní, aby si připnul dětské sedačky do kování ISOFIX, aby sledovali jejich záda. Se zadními sedadly je však slušná velikost 300 litrového otvoru pro zavazadla, a to až na 610 litrů na výšku sklopných oken se sedadly, které se sklopily dopředu. Palubní deska je příjemný kartáčovaný hliník a LED displej počítače je snadno čitelný jasně červeně. Ne tak nástroje, které jsou těžko čitelné při denním světle a rychlost je kalibrována v krocích po 20 milisekundách. (Pravděpodobně díky novým pravidlům světlometů v Itálii jsou autopříslušenství navrženy tak, aby byly trvale osvětleny.) Sedadla mají elektricky sklopné opěradla, ale každá další úprava je ruční. Po trošce kroužkování jsem se cítila pohodlně. Vnitřní zrcátka jsou velmi dobrá. Její překvapivě snadné zvrátit park. Převodovka je vynikající. Nemůžete však nastavit bederní opěrku řidiče bez otevření dveří. A od doby, kdy budete chtít přizpůsobit to je, když začnete bolet na dálnici, to je skutečná bolest v zádech. Zdá se, že točivý moment se objevuje později než v roce 159. A pravděpodobně kvůli obrovskému nárazníku, když dojde, je snímač škrticí klapky silně tlumen, což vám brání v tom, aby jste udělali velmi rychlé převody, které by mohly poškodit krabici nebo ucouvnout hnací hřídel. Tempomat je velmi dobrý, což vám umožňuje provádět jemné úpravy, abyste získali místo na cestách. Na volitelných 18 kolečkách s pneumatikami 235/45 je to, jak očekáváte nad polštáři rychlosti a kolejnicemi, které brzdí na nerovných plochách. Tyto pneumatiky se zachycují jako krutá smrt kolem kruhových objezdů s nulovou nedotáčivostí, ale Brera není přirozeným jemným psovodem jako 159. Vždy jste si vědomi množství vozu před předními koly a krátkého rázvoru. Ve dnech, kdy jsem měl auto, jsem také řídil Golf 1.4 TSI 170, Golf 2.0 TDI 170, Superchip Focus ST s 256 koní a Superchipped Audi A4 2.0 TDI Avant s 185 k, Leon 2.0 TFSI 200 FR a Ibiza 1.8T 150 FR. Kromě A4 se všichni cítili mnohem obratněji obracejícími se a vytaženými z rohů. Je divné, že Němci dostali své Golfy, aby zvládli lépe, než se Italové podařilo s Alfa Romeo coupe. Takže jsem trochu zmatený tady. Brera je auto, které miluji vzhled a opravdu se mi líbilo. Ale to mě nepohnulo tak, jak měl Alfa 159 1.9JTDM před šesti týdny. A vzhledem k tomu, že jsem ve 32.39mpg 34.63mpg dostal dost poměrně spokojeně, neměl jsem ani výhodu nafty. Myslel jsem, že bych měl požádat, aby Mike a třetí německý motorový tiskový mluvil o třetí čtvrtém čtvrtletí. Že 2.4 JTDM byla chyba. Pak se něco stalo. Musel jsem jet na letišti v 5.30 ráno. Namísto toho, co seděl v 40-ti stupňovém ohni, auto spalo v úhlu 15 stupňů. Asfalt na silnicích nebyl rozpuštěn. Nebylo téměř žádné dopravní. A Brera ožila. Spíše než rozbíjel kolem koutů, uchopil se jako teriér. Pneumatiky přenášejí všechny točivé momenty 200 a 400 Nm na silnici. Řízení tak vyvinulo, že je skutečně těžké, vyžadují si úctu. Auto se stalo Alfa Romeo.
60%