V den, kdy jsem jezdil, měli jen diesely. Takže mi bylo odmítnuto hmatové a sluchové potěšení pohonu čtyř kol 260PS 3.2 V6. Místo toho jsem se musel vyrovnat s naftovým motorem o objemu 200PS 2.4. Opíš to znovu. Dieselový motor s výkonem 200 koní. Pokud by někdo myslel, že diesel Alfa Romeo je oxymoron, pak je určitě odradí. Vyrazili jsme společně a šlapeme bláznivě do mokrého a blátivého pruhu. Částečně proto, že brzdové kotouče byly trochu mokré a částečně proto, že pneumatiky 235/45 ZR 18 byly nastaveny tak, aby se mohly kousat tak silně, jak by mohly spíše než nabízet komfort jako limo. Naštěstí brzdy brzy vyvinuly spoustu kousnutí. Což skutečně potřebovali, protože toto nafta táhne jako parní vlak. Neexistuje žádný z těch hrozných, náhlých turbo nárůstů. Získáte sílu, pak více energie, v stálém proudu, a to až kolem 4,800 ot./min. Není moc ošumělý. Pevná, bezzávitová a elegantní měnová šestistupňová převodovka vám poskytne zařízení pro využití všech kW a Nm, které motor vyvíjí. 6. tahá velmi rychlostí 40 km / h na 1000 otáček za minutu. A ty přední pneumatiky se stále drží, jako by měly drápy. To je částečně dáno zlepšením předního odpružení s "vysokým dvojitým pažením" a nového vícenásobného závěsu. A částečně způsob, jakým Alfa nastavuje své vozy, s větším průměrem než je průměr. Existuje však další trest pro ty pneumatiky s nízkým profilem. Docela hodně řevu. Při nízkých otáčkách budete řídit vysokoúčinnou naftu, je to jediný zvuk, který slyšíte, a to je vázáno na nějaké obtěžování lidí. Na poloviční cestě jsem přešel dolů na 150PS 1,9 diesel. V podstatě stejný motor, jaký byl nalezen pod kapotami SAAB 9-3s, Vectras a Astras. Tenhle byl na 225/50 ZR 17s, takže nebyl tak chytrý vpředu, ale s lepší jízdou a menším hlukem na silnici. Zvedání nebylo ani tak vysoké. Více než 35 km / h na 1000 otáček za minutu v 6. místě. Opět je to velmi dobře vyvážené, sportovní auto. Necítíte se, že máte špatný vztah k 2.4. Vypadá, chodí a zvládá velmi dobře. Je snadné se dostat pohodlně. Převodovka je pěkná a pevná. Výkon přichází lineárním způsobem místo náhlého spěchu. A dvě malé bonusy jsou to, že s 159g / km CO2 se kvalifikuje na £ 135pa VED a rozumnou daň BIK. Pokud jste museli vybírat firemní vůz, ve kterém můžete dělat 40 kilometrů ročně, zaslouží si místo spolu s A4, 3-Series, 9-3s, Jettas a Passats. A vzhled vám přinese spoustu obdivuhodných pohledů. V tomto startu neměla šanci řídit 4-válcová benzínová vozidla a vůbec 3,2 V6. Toto auto slibuje, že bude velice hodným vůdcem balíčku, který se může pochlubit 260bhp (bez turbo) a pohon všech kol s pohonem Torsen se čtyřmi pneumatikami s 57% předpětí zadního kola. Prodejce bude samozřejmě mít hodnotu 150 koní 1,9 JTD. Alfa Romeo nafta, která není svatozářem, protože má ještě Alfa magii.
80%