Nejdříve jsme vyzkoušeli řetězovou vačku 3.2 JTS Q4, na které čeká hodně lidí. 90% točivého momentu 290 Nm je pod nohou od 1800 ot / min do 6 250 ot / min s omezovačem na 7 250 ot./min. První zklamání bylo, jak vypadal motor při zvedání kapoty. Žádné lahodné indukční trubky, jen hrubý odlitek. Žádné překryté kryty z legované slitiny. Jen plastový falešný vačkový kryt s falešnými šrouby s vnitřním šestihranem. Bylo nám řečeno, že i když blok pochází od GM, zbytek motoru byl čistý Alfa. Ozubení je trochu divné. Nejdříve se dostanete přes 30 mil za hodinu a končí velmi rychle, jako původní Mondeo ST200. Druhý pak dává 70, takže mezi těmito dvěma je velká mezera a žádná šance na ignorování nízkého prvního startu ve druhém. Třetí, čtvrtý, pátý a šestý jsou pak těsně rozmístěny a 6. místo udává 27,5 milisekund za 1000 otáček za minutu. Jistě můžete rychle zvednout spoustu rychlosti, ale ne jako starý Alfa V6 a jistě to nezní jako jeden. Systém pohonu Torsen s centrálním pohonem s pohonem čtyř kol má přední část 57/43 a poskytuje okamžitou odezvu s nepatrným překročením na hranici. Šířka točivého momentu je 78 vzad na 28 předních kol při akceleraci a protilehlé při zvedání. Náš dojem neudělal. Přesto na kruhových objezdích je velmi obtížné zabít nedotáčivost. Pojedete a pokuste se vysílat, ale nemusíte zaplatit přechod k zadní zkreslení, pak čím těžší stisknete více nedotáčivosti, které dostanete. Je zřejmé, že technika, která řídí toto auto, jsem se neučil v těch 25 mil nebo tak jsem strávil za volantem. Poté se vrátil do sportovního sportu s rozměrem 150 PS s výkonem 1,9 JTDm, s vypnutým ASR. Šedesát radostných mil a nejlepší jízdu, kterou jsem měl letos. Jak jsem psal předtím, toto auto může být nafta, ale je to čistý Alfa (Alfa udělal ve skutečnosti vymyslet diesel common-rail). Vysoký prah na zadní straně udržuje tělo pěkné a tuhé. Přední skus je přesně správný, vůz řízení je výborný, podvozek je zcela důvěryhodný a dokonce i jízda je pohodlná. Jednoduše se to cítí jako pravé auto. To bylo potvrzeno spotřebou paliva. 34.2mpg, klepání na pěkný bit, ve srovnání s 15.4mpg z 3.2 Q4. Konec příběhu.
80%