80%
Obsah
Řidičské dojmy
Nejdříve jsme vyzkoušeli řetězovou vačku 3.2 JTS Q4, na které čeká hodně lidí. 90% točivého momentu 290 Nm je pod nohou od 1800 ot / min do 6 250 ot / min s omezovačem na 7 250 ot./min. První zklamání bylo, jak vypadal motor při zvedání kapoty. Žádné lahodné indukční trubky, jen hrubý odlitek. Žádné překryté kryty z legované slitiny. Jen plastový falešný vačkový kryt s falešnými šrouby s vnitřním šestihranem. Bylo nám řečeno, že i když blok pochází od GM, zbytek motoru byl čistý Alfa. Ozubení…
Pokračovat ve čtení řidičských dojmů
Interiér
Další kritikou je velmi silný sloup B, který na mém místě řízení znamenal, že jsem měl velmi malou boční vidění, zvláště když jsem vytahoval ze šikmých křižovatek. Existují však vedlejší zrcadla, které jsou v souladu s novými právními předpisy EU a poskytují vynikající výhled podél boků.
Pokračovat ve čtení interiéru
Recenze automobilu
Samostatné uvedení Sportwagonu umožnilo řídit 3.2 JTS V6 Q4 a seznámit se s 1.9 JTDM. Kolem zadní strany je vysokotlaký vůz s hlubokými botami; více jako hatchback než nemovitost. Na zadní straně je však dostatek místa s užitečnými rozměry a dvěma sklopenými panely za zadními koly, které buď poskytují úložný prostor za zády, nebo poskytují šířku, aby vzala golfové hole. Objem zavazadlového prostoru je ve skutečnosti 445 litrů, o 10% více než sedan a o 24% více než model 156 Sportwagon. Na…
Pokračovat ve čtení recenze
Závěrečné hodnocení
- Stylové panství. Chystá se a zachází stejně jako Alfa. Vysoce výkonné dieselové motory JTDM, k dispozici s pohonem všech kol.
- Jízdní pozice by mohla být lepší. Žádné standardní náhradní kolo. Vysoký zadní břemen. Problémy s dieselovými motory 1,9 JTDM.
80%