„Dobrý den, mám Seat Altea XL, 1.8 TSI, r.v. 2010. Najeto 122.000 km. Postupně narůstá velká spotřeba oleje, nyní cca 1L na 700km, navíc i porucha katalyzátoru. Závada je prý zřejmá - výrobní chyba motoru této série... Je auto v takovém stavu vůbec prodejné a za kolik? Resp. má cenu nechat to spravovat (výměna polomotoru)? Předem díky za názor. AM.“
„Dobrý den. Ve značkovém servisu vyjde oprava motoru na šíleně znějící částku 75.000 korun. Zahrnuje výměnu všech pístů spolu s ojnicemi včetně nezbytných úkonů. Dalším řešením je nákup kompletního polomotoru, což ale znamená částku 120.000 korun. V obou případech jde o značné peníze, když si uvědomíte, že auta, poháněná motory EA888 zpočátku výroby, dnes koupíte do 200.000 korun. No a cena opravy se obvykle pohybuje mezi 60-100 tisíci.Možná alternativa je obrátit se na některý neznačkový servis který se specializuje na koncernové značky a má s tímto problémem zkušenosti . Prodej vozu v tomto stavu bude generovat značný prodělek. Netuším za kolik je vůz s touto závadou prodejný a jestli vůbec. S pozdravem Petr Javorský Tým Autonoto.cz“
Můžete nás znát z těchto médií…
© 2016 – 2024 Autonoto s.r.o. – Víme o všech vozech na prodej a operativní leasing