„Dobrý den, mám KIA RIO 2007 1.4, 71kw, 111 000km. Při dřívějším přeřazení na vyšší rychlost (tzn. motor má nízké otáčky) motor jakoby kovově drnčí. Samozřejmě je drnčení větší, čím víc se motor dusí (do kopce horší). Při nízkých otáčkách po nastartování se drnčení neozývá. Je jedno jestli je teplo nebo zima. S ničím dalším problém není. Drnčení se ozývá 1800 až 2000 otáček. Méně ani více ne. Nevíte čím by to mohlo být? Netrpí tato auta na něco, co by mohlo způsobovat tento problém? Nějaké ložisko, ventily, nebo co? Známému to prý dělalo podobně u starého fiatu ložisko alternátoru. Děkuji za radu Vladimír“
„Dobrý den. Nejpravděpodobnější odpověď na váš dotaz je že motor takzvaně podtáčíte a ten běží na hranici klepání kdy už ani elektronika nedokáže srovnat předstih zážehu . Na vyšší rychlostní stupeň řaďte až při vyšších otáčkách motoru čímž využijete většího kroutícího momentu při kterém se už drnčení nebude ozývat. S pozdravem Petr Javorský tým autonoto.cz “
Můžete nás znát z těchto médií…
© 2016 – 2024 Autonoto s.r.o. – Víme o všech vozech na prodej a operativní leasing