60%
Obsah
Řidičské dojmy
Standardní převodovka u všech modelů je šestistupňová manuální příručka, která je dostatečně pozitivní, pokud je někdy trochu lepkavá a potřebuje trochu síly, aby se dostala na první příležitost. Nový motor s dvojitou spojkou je volitelně k dispozici u motoru 1.4 TB MultiAir a 2.0 JTDM-2. V dubnu 2016 bylo uvedeno do provozu 1,6-litrový JTDM-2 s výkonem 120 koní, který byl kombinován s převodovkou s dvojitou suchou spojkou TCT. Je navržena tak, aby překlenula propast mezi ekonomikou a výkonem a…
Pokračovat ve čtení řidičských dojmů
Interiér
Turismo má vstupní úroveň a má šest airbagů (řidiče, spolujezdce, přední boční a okénko), Isofix, řízení stability VDC s držákem Hill, Alfa Romeo DNA, elektronický Q2 diferenciál, multifunkční displej a palubní počítač , Denní světla LED, zadní světla LED, technologie Ssart & stop (není na Cloverleaf), dálkové centrální zamykání, manuální klimatizace, přední a zadní elektrická okna, elektricky vyhřívané a nastavitelné křídla, sportovní voliče s červeným osvětlením, čalounění, chromové šedé…
Pokračovat ve čtení interiéru
Recenze automobilu
Alfa Romeo má skvělou pověst pro výrobu krásných automobilů. Nicméně, i když je to dobře známé pro hezké vozy, Alfa má i další pověst - kvůli špatné spolehlivosti. Toto trpělo značkou už léta a dokonce i teď je spousta lidí, kteří by raději drželi japonskou značku nebo něco od Volkswagenu. To je opravdová škoda, protože Alfa Romeo v posledních letech tvrdě pracuje na zlepšení kvality a trvanlivosti svých vozů. A tato tvrdá práce se vyplatí. Vnímání Alfa Romeo se pomalu mění a auta jako Giulietta pomohly nesmírně. Kvalita se cítí přiměřeně dobrá, ačkoli některé z interiérových plastů a spínačů nejsou jako "prémiové" jako jiné hatchbacky, jako je Honda Civic. Je to dobré na cestách, přesto s pohodlnou jízdou, čistým řízením a dobrým zdokonalením. Všechny modely získají systém DNA, který mění reakci škrtící klapky, řízení a řízení trakce. Existuje také dobrý výběr motorů s vynikajícím motorem Alfa 1,4 litru TB MultiAir a silnými dieselovými motory JTDM-2. Špičková verze je model Cloverleaf - Alfa verze GTI. Využívá nový benzinový motor 1750 TBi, který debutoval v roce 159 a může se pochlubit impozantním výkonem 235PS a časem 6,8 sekundy. Bohužel, zatímco to vypadá skvěle, je to docela zdrcující řídit, což dělá jeho cenovka více než £ 23,000 vypadají ještě více přes vrchol. Vozidla z dubna 2016 získala lehký facelift, aby přizpůsobila styly s větším salónem Giulia a každé auto nyní získá systém Uconnect společnosti Alfa Romeo. Jedná se o pětipalcový dotykový displej, který se stará o zábavu na palubě a připojení Bluetooth. Je to snadné použití a těží z velkých a čistých grafik. Série byla také vyčištěna a nyní začíná s obyčejnou Giuliettou a prochází přes Super, Tecnica a Speciale do Veloce, poslední z nichž je výhradní k 1750 TB dříve známému jako Quadrifoglio Verde. Alfa Romeo Giulietta 2010 Road Test a video Alfa Romeo Giulietta TCT 2012 Road Test a video
Závěrečné hodnocení
- Znatelný vzhled. Interiér má dobrou kvalitu. Působivé motory MultiAir jsou velmi účinné. Jde dobře. Silné JTDm diesely. Q2 elektronický diferenciál je velmi efektivní.
- Ne moc zadní nohy. V interiéru se používají součásti Fiat. 1750 TBi Cloverleaf trochu zklamáním a žízeň.
60%
Alfa Romeo Giulietta na prodej
- Vyrobeno
- 2012
- Tachometr
- 130 000 km
- Cena
- 289 999 Kč
- Vyrobeno
- 2013
- Tachometr
- 170 364 km
- Cena
- 228 000 Kč
- Vyrobeno
- 2010
- Tachometr
- 140 097 km
- Cena
- 129 000 Kč
- Vyrobeno
- 2010
- Tachometr
- 107 000 km
- Cena
- 164 900 Kč
- Vyrobeno
- 2014
- Tachometr
- 43 000 km
- Cena
- 249 900 Kč
- Vyrobeno
- 2017
- Tachometr
- 20 000 km
- Cena
- 319 990 Kč
- Vyrobeno
- 2011
- Tachometr
- 121 596 km
- Cena
- 209 999 Kč
- Vyrobeno
- 2011
- Tachometr
- 185 748 km
- Cena
- 265 000 Kč
- Vyrobeno
- 2010
- Tachometr
- 81 950 km
- Cena
- 189 900 Kč
- Vyrobeno
- 2013
- Tachometr
- 91 225 km
- Cena
- 299 900 Kč