60%
Obsah
Řidičské dojmy
Díky své délce a silnému samocentrujícímu volantu s proměnným převodovým poměrem působí opravdu bezpečně na rovných silnicích - lépe než Megane ve verzi hatchback. V dešti ale může být přední část auta trošku nepoddajná, jakoby se chtěla odlepit od silnice, a bude vyžadovat, abyste v zatáčkách snížili tempo o něco více než normálně. Mohlo by se to samo vyvážit, pokud byste měli v kufru dostatek nákladu, to jsem ale nezkoušel. Renault však v rámci volitelného ovládacího balíčku nabízí systém…
Pokračovat ve čtení řidičských dojmů
Interiér
Jakožto tradiční kombi by se toto auto mělo nejvíce hodit těm, kdo potřebují převážet hodně nákladu (v opačném případě byste zvolili hatchback, sportovní sedan, kupé kabriolet nebo Scenic). Takže, i když je nakládací prostor velký a dobře tvarovaný, je docela nemilé překvapení, že se zadní sedadla velice těžko sklápějí do zcela vodorovné polohy, a že dno kufru pokrývá koberec, který vypadá docela lacině. Bylo by mnohem lepší, kdyby byl potažen tvrdým, vroubkovaným plastem.
Pokračovat ve čtení interiéru
Recenze automobilu
Musíme poděkovat společnostem BMW a Renault ze jejich statečnost. Právě v momentě, kdy už se zdálo, že styling těchto aut bývá víceméně stále stejný, přišli na scénu Chris Bangle a Patrick le Quemant. Jejich design sice sklízí kontroverzní názory, ale alespoň přitáhl pozornost a přiměl lidi mluvit. Rozhodně je nikdo nemůže obvinit z toho, že sestavili nudná evropská auta.
Nicméně na zadní části Renaultu Megane Sport Tourer nenajdete nafouklý spodní okraj. Namísto toho, na rozdíl od Laguny…
Pokračovat ve čtení recenze
Závěrečné hodnocení
- Stále dochází k častým problémům s elektronikou, mechanikou a kvalitou sestavení. GT220 je pomalejší, méně hospodárné a má vyšší produkci emisí CO2 než Seat Leon ST Cupra.
- Velice prostorná nakládací plocha. Díky vylepšení kvality je auto spolehlivější. Možnost sportovní verze - GT220, která vstoupila na trh v únoru 2015.
60%