Giulia jistě vypadá jako část: je to agresivní, elegantní a výrazná. A co víc, na papír přinejmenším existuje Giulia pro každého, s rozsahem zahrnujícím vše od efektivních dieselů až po supercar motory benzinů V6. Jak můžete očekávat, diesely budou dominovat prodeji, přičemž většina Giuliasu bude zaměřena na flotily a rodinné kupující. Stejně jako všechny pohony zadních kol Alfas, Giulia je velmi zaměřena na potěšení z jízdy, s pevným odpružením, citlivým řízením a motorem zabaleným v točivém momentu. Čtyřválcová jednotka je zcela nová a vyrábí značné množství 450 Nm od 1750 ot / min. Uváděná ekonomika je působivá - což je dobrá zpráva pro řidiče firemních vozů. Oficiálně Giulia vrátí 67,3 mpg a 109 g / km CO2, což je srovnatelné se svými soupeři. Všechny 2.2 diesely jsou standardně vybaveny osmistupňovou automatickou převodovkou, která dodává energii zadním kolům s plynulou přesností, takže je snadné využívat gripového a vyváženého podvozku Giulia. Dokončení a dokončení kabiny je mnohem lepší než všechno, co se v předchozích modelech Alfa objevilo, s množstvím měkkých dotykových materiálů a vysoce kvalitních plastů. To není zcela v souladu s normami Audi, ale je to obrovské zlepšení oproti předchozím Alfa Romeos. Infotainment není nikde jinde tak pokročilý, jako v BMW, Audi nebo Jaguar. 6,5 palcová obrazovka je umístěna v pomlčce a zatímco je dostatečně jasné, aby bylo možné číst i na cestách, grafika vypadá jako zablokovaná a datovaná. Provoz systému také postrádá hladký provoz a kvalitu těch, které se nacházejí v nejnovějších modelech BMW a Audi. Nicméně, prostor zavazadlového prostoru je dobrý - s 480 litry - i když mělké otevření bot může dělat to složité, aby se vešly objemné položky dovnitř. To neznamená, že byste měli odmítnout Alfa Romeo Giulia úplně. Má některé velmi příjemné rysy, které z něj činí skutečnou alternativu k opěrce jinak nevýrazně vyhlížejících salonů. Měli bychom také upozornit na to, že Giulia se může pochlubit vynikajícím zacházením. Řídí se stejně jako řada 3 a podle našeho názoru vypadá mnohem překvapivěji než vše, co Mercedes-Benz, Audi nebo Jaguar dokáže shromáždit. Test Alfa Romeo Giulia 2.2 MultiJet
80%