Abarth 124 je nejrychlejší a nejvíce extrémní verze modelu Fiat 124. Abarth je skvělý vůz, agresivně stylovaný a dodává se s nešťastným soundtrackem. Abarth nabízí vzrušující vzrušení. Bohužel jeho přitažlivost je poněkud ponižována svou vznešenou cenou, která je poměrně drahá ve srovnání s 2,0-litrovým MX-5, s nímž sdílí mnoho svých komponentů. Napájení pochází ze stejného 1,4-litrového zážehového motoru s turbodmychadlem, který je používán ve standardu 124, ale výkon byl zvětšen na 170 kPa, zatímco točivý moment dosahuje 250 Nm. Zrychlení až na 62 mil / h je také rychlé - za 6,8 vteřin - a ve středním dosahu je spousta úderů, což znamená, že Abarth 124 se cítí mnohem rychleji než jeho oficiální čísla naznačují. Řidič, převodovka a pedály jsou krásně vyvážené a umístěné, takže Abarth 124 je skutečnou radostí řídit se na zkroucené silnici s velkou zpětnou vazbou skrz podvozek. Je snadné umístit do rohu a pohybovat se špičkovým způsobem, což umožňuje snadné posouzení úrovně uchopení. V důsledku toho je to obrovská zábava, zvláště se střechou dolů. Sklopení je velmi rychlé a snadné, ale je ručně ovládané. Příručka doporučuje zastavit a vystupovat z auta, ale při velmi nízkých rychlostech nebo při zastavení na sadu světel je snadné odblokovat uzamykací mechanismus a sklopit střechu zpět za pár vteřin - nebo naopak, pokud se začne déšť. Oproti Fiatu má Abarth mnohem hlasitější výfukový systém a pravděpodobně je příliš hlasitý. Očekávejte, že od vašich sousedů budete mít závratné záclony, pokud budete muset začít brzy. A ten hluk, zatímco zábava na správné cestě, může po několika hodinách plavby po dálnici dostat únavné. Stejně jako Fiat 124 není uvnitř dostatek prostoru. Je to dvousedadlový - takže žádný další cestující ani na krátké cesty - a vyšší jezdci jednoduše nebudou schopni se dostat pohodlně. Velmi málo je způsob ukládání, bez kapes na dveře, a pokud je prostor zavazadlového prostoru stejný, ať již střecha je nahoru nebo dolů, je to opravdu jen dost velké pro malý kufřík nebo pár nákupních tašek. Abarth 124 nebude pro každého, ale pokud oceníte agresivní styl a hromovou zvukovou stopu, pak bude tento rozzlobený, křičící soft-top mít hodně laskavosti. Jako řidičský vůz je to skvělý upgrade oproti standardu Fiat 124 a skvělá alternativa k 2.0-litrovému Mazda MX-5. Jen si dejte pozor, že vybírání několika doplňků může tlačit cenu severně od 30 000 liber - což je spousta peněz pro nepraktický roadster.
80%