Peugeot 206 je osobní automobil třídy malých vozů, vyráběný jednou z největších francouzských automobilek již od roku 1998. Jednalo se o nástupce modelu 205, kterého však dokázal v prodejních číslech překonat, díky čemuž se svými deseti miliony prodaných kusů stal Peugeot 206 nejprodávanějším automobilem značky. O oblíbenosti a kvalitách vozu svědčí fakt, že se i po více než dvaceti letech od představení tohoto drobného kompaktního auta, stále vyrábí v íránském Teheránu.
Vůz byl na trhu k dostání ve variantě tří a pětidveřového hatchbacku, o pár let později přibylo i praktičtější kombi, označované též jako SW a volnočasový kupé-kabriolet s přídomkem CC. V roce 2008 se v nabídce objevil i tříprostorový sedan, určený pro méně náročné trhy Jižní Ameriky a Asie. Pět let od uvedení na trh, prošel automobil menší změnou vizáže, a to v podobě změny grafiky předních i zadních světel a nového předního nárazníku. Roku 2006 se v modelové paletě značky objevil nástupce Peugeot 207, i přes to však výroba vozu 206 pro neutichající zájem zákazníků pokračovala. O tři roky později se auto dočkalo zásadního faceliftu, který jeho vzhled přiblížil designu svého nástupce. Dostalo výraznou masku chladiče, na jehož přídi byl vyobrazen velký znak lva, symbolu značky Peugeot. Opět došlo k výměně předních světlometů a zadních svítilen a změn se dočkal i interiér, kde byl vyměněn vrchní díl palubní desky včetně grafiky budíků, totožných s nástupcem 207. Vůz tak byl na evropském trhu prodáván pod označením Peugeot 206+ až do roku 2013.
Vzhledem k jeho obrovským prodejním úspěchům je i pět let po ukončení výroby tohoto modelu poptávka na ojetý Peugeot 206 stále vysoká. Tento malý automobil je v autobazarech dostupný za poměrně zajímavé ceny, které spolu s pohledným designem a bohatou nabídkou karosářských variací dokáží zaujmout široké skupiny řidičů.