Modelová ofenziva největší japonské automobilky v nižší střední třídě nekončí. Už vloni představila svůj kompakt, který se i v Evropě vrací k osvědčenému názvu Corolla, v provedení hatchback, sedan i kombi.
Na starém kontinentu si však potrpíme na všelijaké odvozeniny a Toyota tuto poptávku nemůže nechat bez odezvy. Názvy GR Sport a Trek pak jasně dokládají, na které zákazníky s nimi Japonci cílí.
Verze GR Sport potěší milovníky ostřejšího vzhledu, byť nějaké sportovní náčiní z klasického kompaktu těch pár úprav neudělá. Výbava vychází ze stupně Executive, který doplní nástavce prahů, osmnáctipalcová kola, zadní difuzor a zatmavená zadní okna. Interiéru pak dominují sportovní sedačky s kontrastním prošíváním. Pod kapotou takto označených hatchbacků a kombíků zaševelí výhradně hybridní ústrojí, a to jak osmnáctistovka, tak nový dvoulitr.
To Corolla Trek šimrá dobrodružné povahy. Jedná se o takovou japonskou Octavii Scout. Stejně jako v případě českého bestselleru využívá ten ze země vycházejícího slunce mírně zvýšený podvozek, mohutné oplastování a samozřejmě svébytný design litých kol. Interiér má nabídnout odlišná sedadla a například dřevěné obklady. S Corollou GR Sport i Trek by se na trhu setkáme ve druhé polovině letošního roku.
10.3.2019 14:11:19