Novodobá Škoda Rapid přišla na trh přibližně ve stejné době jako třetí generace Octavie. Když už tedy nejprodávanější model z Mladé Boleslavi dostal rozdělené přední světlomety a širší rozchod kol, modernizace jeho levnějšího bratříčka nižší střední třídy byla na spadnutí.
O mladistvější vzhled se minimálně v některých verzích výbavy postará nová grafika předních světel, na níž se podepsaly pásy LED denního svícení s funkcí směrového světla. Přední světlomety mohou nově disponovat také bixenonovou technikou. Nový je také přední nárazník a mírně pozměněny byly i přední mlhovky. Koncová světla mohou být nyní taktéž osazena technologií LED a jsou navíc zatmavená. Novinky v exteriéru podtrhuje šestice nových designů litých kol.
Drobné změny zaznamenáte i v interiéru. Zajimavostí je funkce hotspot, kterou nyní poskytuje systém Amundsen, podobně jako funkci Care Protect, která zahrnuje automatické tísňové volání v případě nehody nebo včasné zaslání servisních dat vozidla před termínem prohlídky do vybraného autorizovaného servisu.
Pod kapotou Škody Rapid už nezazpívá zážehová dvanáctistovka TSI. Nahrazuje ji o dva decilitry menší agregát. Motor 1.0 TSI bude dosahovat maximálního výkonu 70 nebo 81 kW. Motory 1.4 TSI, 1.4 TDI a 1.6 TDI v nabídce zůstávají i nadále.
18.4.2017 13:05:37