Podle Járy Cimrmana patří budoucnost aluminiu. Velká část automobilek s ním však nesouhlasí a ve svých vizích se obrací k elektromobilům. Tím v současnosti celosvětově nejprodávanějším je Nissan Leaf, jehož druhou generaci už pomalu vyhlížíme.
Ta by měla podle japonských novin Nikkei sdílet základ se všemi značkami koncernu. Podobná architektura bude tedy použita také v novém Renaultu Zoe i odpovídajícím elektromobilu od Mitsubishi. Právě tato značka se po skandálu s udávanou spotřebou paliva stala posledním přírůstkem do japonsko-francouzské společnosti.
Snižování nákladů unifikací dílů se dotkne především podvozkových prvků, elektromotorů a baterií. Touto cestou se chce Renault, Nissan i Mitsubishi přiblížit předsevzetí prodávat elektromobily, které se cenou přiblíží odpovídajícím vozům s konvenčním pohonem.
17.1.2017 12:46:57