Nejen podle manažerů Volkswagenu je v tuto chvíli čínský trh nejlépe připraven na příchod elektromobilů. Jinak si ani nelze vysvětlit fakt, že kromě Škody a Audi v Šanghaji koncept vozu s elektrickým pohonem představil také Volkswagen. Ten nese název I. D. CROZZ a DNA společnou se svými sestřičkami opravdu nezapře.
Ačkoli Volkswagen I. D. CROZZ používá techniku velmi podobnou té v útrobách Škody Vision E a velmi podobně i vypadá, jeho rozměry se přece jen liší. Více než 4,6 metru dlouhý crossover je o 43 milimetrů kratší než český koncept. Rozvorem vede okřídlený šíp dokonce o 78 milimetrů. Naopak na výšku má Volkswagen o necelé 2 centimetry více. Elektromotory u obou náprav o kombinovaném výkonu 225 kW a dojezd 500 kilometrů jsou údaje z prospektů obou.
Stejně tak design je ve svých základních rysech velmi podobný koncernovým sourozencům, i když charakteristické prvky Volkswagenu jej od Škody odlišují. Stejně jako fakt, že mateřská značka koncernu již na trhu s elektromobily operuje. Sériový vůz postavený na základech této studie má přijít na trh již za tři roky. Volkswagen jej vnímá jako jeden ze základních kroků na cestě k úspěchu, jímž má být prodej milionu elektromobilů ročně v roce 2025.
15.5.2017 14:23:45