Že sportovní SUV nemají logiku? Že jsou nesmyslem ekonomickým i ekologickým? Zkuste to vysvětlovat automobilkám, jejichž movití zákazníci právě po takových vozech baží. Kolik výrobců sportovních vozů do těchto vod už vplulo?! A daří se to například i naší Škodě. Hyundai v tom případě nemůže zůstat pozadu. Na trhu se brzy ukáže Tucson N Line.
Po stránce vzhledu se sportovní evoluce povedla. V prezentační červené to tomuhle autu vážně sekne. Stojí za tím spousta kontrastně černých prvků na karoserii, agresivnější nárazníky nebo tmavší světlomety s novým LED podpisem. Interiéru pak dominují sportovní sedadla a kontrastní červené prošívání.
O pohon se postará hned trojice agregátů, přičemž nějakého vysloveného dravce mezi nimi nenajdete. Nejslabším bude vznětová šestnáctistovka CRDi kombinovaná s malým elektromotorem v mild-hybridu. Ten disponuje maximálním výkonem 100 kW a jeho výhoda spočívá především ve snadno dostupném točivém momentu. Podobnou konstrukcí se vyznačuje i vrchol v podobě vznětového dvoulitru. Z něj řidičova pravá noha vydoluje 136 kW. Jen o pár kilowattů méně má přitom jediná zážehová jednotka – přeplňovaná 1.6 T-GDi.
2.4.2019 15:03:52