Aktuální šestá generace oblíbence milovníků sportovního svezení a luxusu pomalu stárne a Němci již ladí jejího nástupce. První snímky nového BMW řady 3 sice kamufláží leccos skryjí, ale prostředí, kde byly pořízeny, naopak potěší. Testování na Nürburgringu ukazuje, že nový sedan nehodlá ustupovat ze slávy.
Co se designu týče, pokračuje mnichovská automobilka v typicky německé evoluci. Nový model bezpečně zařadíte. Neúspěšně se vám to pokusí ztížit snad pouze nová grafika světel a opět větší ledvinky v masce. Zdrobnělý výraz už v tomto případě působí nemístně.
Klasicky střižený sedan střední třídy inovuje zejména technicky. Podle vyjádření značky má být ještě sportovnější, čemuž pomáhají rozsáhlé změny na podvozku. Auto jako celek zhublo o 55 kilogramů a jeho těžiště se o posunulo o centimetr blíže vozovce. Jistému pocitu z řízení pomůže i ideální rozložení hmotnosti na nápravy v poměru 50:50.
Na Severní smyčce testované nové BMW řady 3 bylo obuto do nových osmnáctipalcových kol. Pneumatiky měly za úkol přenést na asfalt nejvyšší výkon, který kdy sériové zážehové čtyřválcové BMW mělo. Jeho bližší specifikaci Němci tají. Naopak se chlubí nižší spotřebou, ke které dopomáhá i osmistupňový automat Steptronic.
22.8.2018 10:30:51