Mercedesu se daří. Vloni prodal více než dva miliony vozů a v Evropě si drží post nejprodávanější prémiové značky. Úspěch obvykle plodí další úspěch a v duchu této věty uvažují i manažeři s třícípou hvězdou na saku.
Německá automobilka totiž rozjíždí síť samostatných dealerství značky divize AMG. Sportovní oddělení štuttgartské značky se totiž hodlá profilovat jako samostatná značka. V dnešní době to není nic ojedinělého. U Citroënu/DS by mohli vyprávět. Co se objemu prodeje týče, značce se daří. Letos poprvé se očekává, že překoná hranici 100 tisíc prodaných vozů.
Nedostatkem modelů u AMG rozhodně také netrpí a do „výkladních skříní“ rozhodně bude co dát. Vlastně už je, protože první samostatný showroom AMG funguje od začátku roku v japonském Tokiu. Další se chystají pro Sydney, Abu Dhabi nebo Šanghaj. Zkrátka by neměli přijít ani movití evropští milovníci rychlosti. AMG chystá samostatné autosalony i do Německa či na Britské ostrovy.
20.6.2017 09:16:39