Zákazníci vybírající nový vůz musejí chtě nechtě vstoupit do vod kompromisu. Nabídka na automobilovém trhu je sice široká, žádné auto ale není ideální a každé má své limity. Slovo limit použila i Toyota v názvu studie Lexus LF-1 Limitless concept. Svět jej poprvé spatřil před rokem v Detroitu. Nyní má být jeho další evoluce k vidění v New Yorku.
Stále jde o vizi vlajkové lodě mezi crossovery prémiové japonské značky. Podle toho je i prezentována v luxusní zlaté metalíze a na obrovských dvaadvacetipalcových kolech. Příslušnost k Lexusu prozrazují snad všechny linie v exteriéru, v čele s obří maskou a tvarem předních světlometů. Vzhled celého auta je však jednoznačně futuristický. Nejde však jen o vzhled. Lexus LF-1 Limitless concept je technologickou výkladní skříní značky.
Debut této studie v New Yorku je spojen s datem 20. ledna, kdy se zde otevírá Intersect by Lexus. Jde o prostor, který Japonci otevírají ve světových velkoměstech, a za nímž stojí designér Masamichi Katayama. Návštěvníci zde mají zažít étos životního stylu zvaného Lexus. Jak lze poznat ze vzletných frází, v první řadě jde o marketing. A konkrétní vize budoucnosti je silný marketingový nástroj.
6.1.2019 14:30:01